امکانات تلویزیون + آموزشتلویزیون

One Connect Box چیست و چه کاربردهایی دارد؟

One Connect Box چیست و چه کاربردهایی دارد؟


جعبه One Connect Box توسط برند سامسونگ برای تلویزیون هایی که توسط این برند ساخته شده است به کار می‌رود و می‌توان گفت که این جعبه یکی از خلاقیت‌های برند سامسونگ است. سامسونگ این جعبه را به گونه‌ای طراحی نموده است که تمامی ورودی‌های تلویزیون در آن قرار می‌گیرد که به اصطلاح وان کانکت یا One Connect Box به آن می‌گویند. در این مقاله قصد داریم درباره جعبه وان کانکت و مزیت‌های آن و اینکه چگونه آن را به تلویزیون سامسونگ متصل کنیم گفت و گو نماییم. اگر شما تلویزیون سامسونگ دارید و می‌خواهید از این جعبه استفاده کنید یا قصد خرید محصولات برند سامسونگ را دارید با ما همراه باشید.

One Connect Box چیست و چه کاربردهایی دارد؟


کاربرد One Connect Box


سامسونگ تلویزیون‌های خودش را به گونه‌ای طراحی نموده است که تمامی ورودی‌های تلویزیون در یک جعبه قرار می‌گیرد. این جعبه به تلویزیون متصل شده و تمامی سیم‌ها و رابط‌های تلویزیون را کنترل و مدیریت می‌کند. در پشت تلویزیون فقط دو سیم وجود دارد یک سیم برق و دیگری سیم رابط وان کانکت. طول سیم وان کانکس ثابت است و به گونه‌ای طراحی شده است که بتواند بهترین سیگنال را به تلویزیون منتقل کند. شما برای اینکه جعبه را به تلویزیون متصل کنید ابتدا باید کابل وان کانکت را به پشت تلویزیون متصل کرده و سپس آن را به خود جعبه متصل کنید. در قدم بعدی باید کابل برق وان کانکت را به برق نیز متصل کنید.

پیشنهاد میکنیم جهت خرید تلویزیون سامسونگ در سایت دبی کوچولو بر روی لینک درج شده کلیک کرده و انواع مدل ها را به همراه قیمت مشاهده نمایید.

کاربرد One Connect Box
مزیت‌های One Connect Box


یکی از خلاقیت‌های سامسونگ این است که در تلویزیون‌های UHD خود پورت‌های تلویزیون را به خارج از بدنه آن منتقل نموده است. این خلاقیت باعث شده است که سیمهای کمتری بر روی تلویزیون و پشت آن قرار بگیرد و در نتیجه ضخامت تلویزیون از ضخامت بسیار پایینی برخوردار باشد. با وجود جعبه وان کانکت شما به راحتی تمامی دستگاه‌ها را به تلویزیون متصل می‌کنید اما نیاز نیست هیچ کابل یا سیمی را به پشت تلویزیون وصل کنید. اگر شما بر روی میز تلویزیون خودتان فضای کافی برای قرار دادن تلویزیون ندارید به همین دلیل می‌توانید به راحتی تلویزیون را به دیوار متصل کرده و جعبه وان کانکس را برای این موارد تهیه کنید. شما به راحتی می‌توانید تلویزیون به دیوار متصل کنید و نگران اینکه به پورت‌ها و ورودی‌های آن دسترسی نداشته باشید نیستید. حتی می‌توانید جعبه وان کانتکت را در کنار تلویزیون قرار دهید و آن را به دیوار متصل کنید.

مزیت‌های One Connect Box
پورت‌های موجود در جعبه ی One Connect Box در تلویزیون‌ها را دارد موجود در جعبه One Connect Box عبارت است از:


• IR Out
• Audio Out
• Antennae (Ant) In
• Component and & AV In
• composite in
• HDMI In
• LAN In
• Digital Audio Out
• EX-LINK
• One Connect
• USB In

پورت های موجود در One Connect Box پورت های One Connect Box

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام ما برای تلویزیون خود مدل ua55ku7960 نیاز به وان کانکت داریم. ایا شما موجود دارین؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا