دسته بندی نشده

تشخیص اصل بودن ماشین ظرفشویی (راهنمای جامع) همه مدل ها

ماشین ظرفشویی از لوازم بسیار پرکاربرد در منازل است که خانم‌های منزل از آن بسیار استفاده می‌کنند، ازاین‌رو خرید ظرفشویی اصل در برندی معتبر برای مشتریان حائز اهمیت بالایی است. امروزه برخی فروشگاه‌های سودجو اقدام به فروش محصولات تقلبی می‌نمایند که این مسئله باعث نگرانی مشتریان در هنگام خرید اینترنتی یا حتی حضوری شده است. تشخیص اصل بودن ماشین ظرفشویی از بزرگ‌ترین چالش‌ها در هنگام خرید لوازم خانگی خواهد بود که شما با چند روش ساده می‌توانید ماشین ظرفشویی اصل را از تقلبی تشخیص دهید. این روش‌ها شامل بررسی تصویر چاپ‌شده لوگو یا برند روی کارتن، بررسی شماره سریال کالا، تطابق تصویر محصول با خود آن و مطالعه اطلاعات محصول در گوگل اشاره کرد.

برای مشاهده قیمت روز و مشخصات انواع محصولات موجود در فروشگاه هم میتوانید به صفحه قیمت ماشین ظرفشویی مراجعه کنید.

روش های تشخیص ماشین ظرفشویی اصل از تقلبی در هنگام خرید

افرادی که در زمینه خرید ماشین ظرفشویی هیچ تجربه‌ای ندارند ممکن است در هنگام خرید متوجه تقلبی بودن ظرفشویی نشوند و بعد خرید متحمل هزینه‌های بالایی شوند. اکنون روش‌هایی وجود دارد که شما هنگام خرید بتوانید ماشین ظرفشویی اصلی را از ماشین ظرفشویی تقلبی تشخیص دهید. این روش‌ها بیشتر برای تشخیص اصل بودن ماشین ظرفشویی‌های برندهای ال‌جی، سامسونگ، بوش و… کاربرد دارد. در ادامه مطالب می‌توانید با روش‌های تشخیص ظرفشویی اصل از بدل آشنا شوید.

 

روش های تشخیص ماشین ظرفشویی اصل از بدل

بررسی شماره سریال ماشین ظرفشویی

یکی از روش‌های کاربردی برای خرید ظرفشویی اصل، توجه به شماره سریال آن است. تمامی محصولاتی که در بازارها وجود دارند دارای شماره سریالی هستند که این شماره سریال حاوی اطلاعاتی از قبیل کشور سازنده محصول است. حتما در هنگام خرید به شماره سریال روی ماشین ظرفشویی توجه کنید. البته در صورتی که با روش آنلاین و غیرحضوری اقدام به خرید ماشین ظرفشویی می‌نمایید در وهله اول توجه کنید که فروشگاه کاملا معتبر باشد و در وهله بعدی از فروشنده درخواست ارائه عکس از شماره سریال محصول نمایید.

در صورتی که فروشنده از ارسال عکس شماره سریال ظرفشویی امتناع کرد و بهانه آورد، بهتر است در خرید خود امتناع نمایید. امروزه نرم‌افزارهایی برای استعلام شماره سریال یا همان بارکد روی کالا وجود دارد که شما می‌توانید با استعلام آن اطلاعات دقیقی از شرکت سازنده و برند آن کسب کنید.

پیشنهاد میکنیم به صفحه قیمت ماشین ظرفشویی بوش هم سر بزنید.

تطابق دادن تصویر ماشین ظرفشویی اصل با ظرفشویی تقلبی

بدون‌شک تمامی شرکت‌ها تصاویر و اطلاعات مربوط به محصول خودشان را در سایت خود ثبت کرده‌اند، ازاین‌رو شما قبل خرید بهتر است تصاویر ماشین ظرفشویی در برند مورد نظر خود را از تمامی جهات در سایت شرکت مورد بررسی قرار دهید تا در هنگام خرید از طریق ظاهر آن قادر به شناسایی محصول اصل از تقلبی باشید. از روی تصویر به نکات درب ماشین ظرفشویی، رنگ روی ظرفشویی، سایز آن و… توجه کنید که راحت‌ترین راه برای تطابق دادن از جهت ظاهر هستند.

 

روش های تشخیص ماشین ظرفشویی اصلی از تقلبی با سرچ

سرچ کردن اطلاعات ماشین ظرفشویی در گوگل

یکی از روش‌های تشخیص ماشین ظرفشویی اصلی از تقلبی، سرچ نام آن به صورت انگلیسی در گوگل و تطابق اطلاعات آن است. در واقع شما باید از فروشنده بخواهید که نام ظرفشویی و برند آن را برای شما بیان کند تا شما اطلاعات آن را در گوگل مطالعه کنید. اگر محصول ساخت شرکت معتبری باشد، یقینا اطلاعات آن بعد وارد کردن نام ماشین ظرفشویی در گوگل نمایان خواهد شد.

روش تشخیص ماشین ظرفشویی بوش اصلی از تقلبی

یکی از کارهایی که شرکت معتبر بوش برای ارائه محصولات خود انجام می‌دهد، این است که عکس لوگو یا تصویر برند خود را روی کارتن محصول چاپ می‌کند. البته برندهای معتبر دیگری چون برندهای ال‌جی، سامسونگ و… نیز همین کار را برای محصولات فروشی خود انجام می‌دهند. در چنین شرایطی بهتر است که هنگام خرید جهت‌های مختلف کارتن را بررسی کنید و در صورت عدم مشاهده لوگو یا برندی از خرید خود امتناع نمایید.

پیشنهاد میکنیم به صفحه قیمت ماشین ظرفشویی ال جی هم مراجعه کنید.

خرید ظرفشویی تقلبی چه معایبی به همراه خواهد داشت؟

قطعا ظرفشویی‌های تقلبی از کیفیت پایین‌تری برخوردار هستند که این موضوع باعث می‌شود تا ماشین ظرفشویی تقلبی بعد مدت کوتاهی خراب شود و شما مجدد مجبور به خرید دوباره آن شوید. چندین مورد دیگر از معایب خرید ماشین ظرفشویی عبارتند از:

  1. ظرفشویی‌های تقلبی از ابزار و تجهیزات تقلبی و بی‌کیفیت ساخته شده‌اند. قطعات ضعیف این ماشین‌ها عمر کوتاهی دارند و باعث عملکرد ضعیف ماشین ظرفشویی می‌شوند.
  2. شما در ازای ظرفشویی تقلبی و بی‌کیفیت در صورت عدم آگاهی از اصالت محصول، باید قیمت بسیار بالایی پرداخت کنید و این به ضرر شما خواهد بود.
  3. ظرفشویی‌های مدل تقلبی طول عمر بسیار پایینی دارند. در هر صورت کوچک‌ترین سهل‌انگاری باعث خراب شدن ماشین می‌شود.

 

روش های تشخیص ماشین ظرفشویی اصلی از تقلبی

انواع تقلب در ماشین های ظرفشویی الجی، سامسونگ و بوش

امروزه مدل‌های فیک ماشین ظرفشویی‌های ال‌جی، بوش و سامسونگ به‌دلیل تقاضای بالا در بازارها بسیار فراوان شده است که در دو نوع چینی یا ایرانی وارد بازار می‌شوند. البته شما تنها با نگاه به تعداد سبدهای درون ماشین می‌توانید تقلبی بودن آن را تشخیص دهید. شما در ابتدا بهتر است که درباره تعداد سبدهای درون ماشین ظرفشویی موردنظر خود تحقیق کنید؛ زیرا برخی مواقع ممکن است که مدل تقلبی تعداد سبد کم یا بیشتری داشته باشد. تقلب در بخش موتور ظرفشویی نیز در مدل‌های دست دوم ماشین ظرفشویی اتفاق می‌افتد. در واقع شما هنگام خرید ظرفشویی دست دوم در برندهای معتبر از اورجینال بودن موتور آن اطمینان حاصل نمایید.

 

روش جلوگیری از خرید ظرفشویی تقلبی

شما باید برای خرید انواع لوازم خانگی چون ماشین ظرفشویی در وهله اول به دنبال فروشگاهی معتبر باشید. دبی کوچولو برای مشتریان این امکان را فراهم کرده تا انواع ماشین‌های ظرفشویی موردپسند خود را در برندهای مختلف خریداری کنند. همچنین در صورت خراب شدن دستگاه ظرفشویی خود، شما می‌توانید با کارشناسان تماس بگیرید تا تکنسین‌هایی سریعا به محل سکونت شما اعزام شوند.

مجموعه دارای نماد اعتماد است که شما با استعلام سایت و این نماد می‌توانید جواز کسب‌های مجموعه و تمامی مدارک لازم برای اعتماد مشتری را مشاهده کنید. همچنین بعد از خرید ظرفشویی اصل یا سایر لوازم خانگی خود می‌توانید گارانتی آن را دریافت کنید تا در صورت خرابی محصول را به مجموعه بازگردانید. مدت گارانتی با توجه به نوع کالا از 18 ماه الی 5 سال متغییر است.

در صورت تمایل پیشنهاد میکنیم به صفحه قیمت ماشین ظرفشویی سامسونگ هم مراجعه کنید.

راهنما و نکات تشخیص اصل بودن ماشین ظرفشویی

جمع بندی 

متاسفانه امروز مدل‌های تقلبی از ماشین ظرفشویی‌های برندهای معتبری چون بوش، سامسونگ و ال‌جی وارد بازارها شدند. بی‌کیفیت بودن قطعات ماشین‌های ظرفشویی فیک و عملکرد نامناسب آن‌ها می‌تواند خسارت زیادی به خریدار وارد کند. البته امروزه روش‌هایی در راستای تشخیص ماشین ظرفشویی اصل از بدل وجود دارد، اما شما باید لوازم خانگی به خصوص ماشین‌های ظرفشویی در برندهای مطرحی چون ال‌جی، سامسونگ و بوش را از فروشگاه معتبری تهیه کنید. دبی کوچولو با ارائه گارانتی 18 ماه الی 5 ساله این امکان را می‌دهد تا شما با اطمینان کامل لوازم خانگی خود را خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا