تلویزیون

بهترین برند تلویزیون چینی بازار ایران

زمانی که بحث خرید تلویزیون به میان می‌آید و کاربران می‌خواهند تلویزیون درجه یک بخرند با گزینه‌های زیادی روبه‌رو می‌شوند و ممکن است فروشندگان تلویزیون‌های چینی را به‌دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسبی که دارند به کاربران پیشنهاد کنند؛ اما آیا تلویزیون‌های چینی ارزش خرید دارند؟ بهترین تلویزیون چینی موجود در بازار ایران کدام است؟ بهترین تلویزیون چینی توان رقابت با غول‌های کره‌ای نظیر: سامسونگ ال جی و سونی را دارد؟ با ما همراه باشید تا در نوشته‌ای دیگر از دبی کوچولو به بررسی پاسخ این سؤالات بپردازیم. همچنین پیشنهاد میکنیم جهت مشاهده قیمت تلویزیون سامسونگ و قیمت تلویزیون ال جی در سایت دبی کوچولو بر روی لینک های درج شده کلیک کرده و انواع مدل ها را به همراه قیمت مشاهده نمایید.

همانطور که می‌دانید امروزه بازار محصولات چینی به‌ویژه تلویزیون‌های چینی به‌شدت داغ است و کاربران زیادی نیز به‌دلیل قیمت مناسب و کیفیت بالای این نمایشگرها به‌دنبال تهیه آنها هستند و برندهای زیادی در این زمینه مشغول به فعالیت هستند که از معروف‌ترین آنها می‌توان به دو برند شیاومی و هایسنس اشاره کرد.

در حقیقت در چند سال اخیر تلویزیون‌هایی از برندهای شیائومی و هایسنس وارد بازار ایران شده‌اند که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. این برندها دارای مشخصات و قابلیت‌ها و امکانات گسترده‌ای هستند و از فناوری‌ها و قابلیت‌های مختلفی نیز پشتیبانی می‌کنند.

سؤال اصلی که مطرح می‌شود این است که برند‌های چینی با سایر برندهای معتبر چه تفاوتی دارند؟ آیا می‌توان به تلویزیون‌های چینی اعتماد کرد؟ با ما تا انتها همراه باشید تا در ادامه به همه پرسش‌های شما پاسخ داده و بهترین برند تلویزیون چینی را به‌همراه مدل‌های پرفروش برایتان معرفی کنیم. هر کدام از این برندها تلویزیون‌هایی به بازار عرضه کرده‌اند که هر کدام فناوری‌ها و قابلیت‌های مختلفی دارند و از کیفیت تصویر و صوتی متفاوتی نیز برخوردار هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید بهترین تلویزیون با ما همراه باشید.

بهترین برند تلویزیون چینی

شیائومی؛ بهترین برند تلویزیون چینی بازار ایران

یکی از بهترین برند تلویزیون چینی که در بازار ایران فعالیت دارد و شما به‌راحتی می‌توانید تلویزیون‌های آن را پیدا کنید، برند شیائومی می‌باشد. این برند یک شرکت الکترونیکی چینی است که در سال 2010 تأسیس شده‌است و مقر اصلی آن در پکن قرار دارد.

در واقع برند شیائومی در تولید تلفن‌های هوشمند، تلویزیون، اپلیکیشن‌های موبایل، لپ‌تاپ، کیف، هدفون، دستبندهای تناسب اندام و بسیاری از محصولات دیگر سرمایه‌گذاری کرده است. به‌طور کلی برند شیائومی یک شرکت فعال محسوب‌می‌شود.

در چند سال اخیر تلویزیون‌هایی که توسط برند شیائومی ساخته‌شده‌اند به‌دلیل داشتن کیفیت بالا و عملکرد فوق العاده باعث ایجاد حس رضایت در بین کاربران شده‌اند و همین عامل موجب شد که در سال 2018 و 2019 تلویزیون‌های برند شیائومی یکی از پرفروش‌ترین تلویزیون‌های سراسر دنیا محسوب شوند.

اگر بخواهیم کمی بیشتر درمورد دلایل محبوبیت بهترین برند تلویزیون چینی صحبت کنیم جا دارد از طیف رنگی غنی آنها نام ببریم. در حقیقت این تلویزیون‌ها می‌توانند از 100 درصد حجم رنگی پشتیبانی کنند و تصاویر را با کیفیت فوق العاده نمایش دهند.

همچنین تلویزیون‌های شیائومی از نسبت کنتراست بالایی نیز برخوردار هستند و به‌خاطر وجود این قابلیت شما می‌توانید همه جزئیات تصاویر حتی کوچک‌ترین و دقیق‌ترین آنها را نیز مشاهده می‌کنید. تلویزیون‌های شیائومی از کیفیت نمایش بسیار عالی برخوردار هستند و چون سرعت بالایی دارند برای گیمرها نیز گزینه مناسبی محسوب‌می‌شود.

خرید تلویزیون شیائومی

معرفی نمونه‌ای از بهترین تلویزیون چینی برند شیائومی در بازار ایران

تلویزیون 65 اینچ شیائومی مدل  L65M5-5AS

شیائومی تلویزیون 65 اینچ مدل L65M5-5ASP خود را با صفحه نمایش LED، نرخ تازه سازی 60 هرتز، سیستم عامل اندروید، 16 گیگا بایت حافظه داخلی، کیفیت تصویر 4k و رزولوشن 3840 * 2160 در سال 2020 روانه بازار کرده است. یکی از قابلیت‌ها و امکانات تصویری این محصول تکنولوژی HDR می‌باشد. همچنین این محصول مجهز به فناوری کروم‌کست Chromecast می‌باشد که با استفاده از این فناوری شما می‌توانید بدون استفاده از سیم، اطلاعات و داده‌ها خود را به تلویزیون منتقل کنید.

 شایان‌ذکر است که تلویزیون چینی شیائومی مدل فوق مجهز به تکنولوژی MEMC است و می‌تواند صحنه‌های سریع و اکشن را به‌صورت روان و صاف برای شما به اشتراک بگذارد؛ همچنین به‌واسطه داشتن صفحه نمایش 8 بیتی از عمق رنگ 16.7 میلیون پشتیبانی می‌کند و رنگ‌ها را به‌صورت عمیق و گسترده بر روی نمایشگر نشان‌می‌دهد به‌گونه‌ای که شما خودتان را در دل رنگ‌ها و تصاویر احساس کنید.

 تلویزیون ‌شیاومی مدل L65M5-5ASP

تلویزیون معرفی شده دارای زاویه دید 178 درجه است و اگر از هر زاویه به تلویزیون نگاه کنید می‌توانید تصاویر را با کیفیت زاویه دید مستقیم دریافت کنید. تلویزیون LED شیائومی L65M5-5ASP سیستم صوتی دو کاناله دارد و از 20 وات توان خروجی پشتیبانی می‌کند.

به‌طور کلی تلویزیون شیائومی L65M5-5ASP چهار بلندگو دارد و این بلندگوها از نوع Bass Reflex می‌باشد و به همین دلیل صدای بلند و با کیفیتی برای شما پخش می کند. شیائومی این بلندگوها را به‌صورت منحصربه‌فرد طراحی نموده‌است و این تلویزیون صدای بسیار خوبی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تلویزیون شیائومی مدل L65M5-5AS می‌توانید روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

سیستم صوتی تلویزیون شیائومی

هایسنس؛ برترین مارک تلویزیون چینی

یکی دیگر از بهترین برند تلویزیون چینی محبوب در بازار ایران برند هایسنس می‌باشد. این برند یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان لوازم خانگی است. برند هایسنس یک شرکت چندملیتی چینی محسوب‌می‌شود و مقر اصلی آن در شهر چینگدائو استان شاندونگ چین می‌باشد. محصولات این کمپانی با چندین نام تجاری مختلف به فروش می‌رسند. برخی از این نام‌ها شامل Combine، Hisense، Toshiba Gorenje، Kelon و Ronshen هستند.

کیفیت تصویر تلویزیون ‌هایسنس

هایسنس تمام قطعات اصلی محصولات را تولید می‌کند و در بیشتر موارد قطعاتی که توسط این برند تولید شده‌است به سایر تولیدکنندگان تلویزیون فروخته می‌شود. برند هایسنس دارای مارک تجاری است که برای خود هایسنس نمی‌باشد. محصول اصلی برند هایسنس تلویزیون است. اولین تلویزیون این برند چینی مربوط به سال 1978 و تحت عنوان CJD18 می‌باشد. هایسنس در سال 2015 حق فروش تلویزیون در آمریکا را با استفاده از نام تجاری شرکت ژاپنی شارپ به‌دست آورده‌است.

یکی از دستاوردهای برند هایسنس در سال 2020 این است که این برند اولین تلویزیون با کیفیت صفحه نمایش 8K را در جهان معرفی کرد. این تلویزیون بر پایه یک الگوریتم HDR که بر مبنای هوش مصنوعی عمل می‌کند فعال است. در حال حاضر برند هایسنس یکی از بهترین برند تلویزیون چینی بازار محسوب‌می‌شود. محصولات این برند در ایران نیز به فروش می‌رسند. در ادامه به بررسی تلویزیون 65 اینچ هایسنس مدل U8QF می‌پردازیم.

تلویزیون ‌هایسنس

معرفی نمونه‌ای از بهترین تلویزیون چینی برند شیائومی در بازار ایران

تلویزیون 65 اینچ هایسنس U8QF

تلویزیون هایسنس U8QF یکی از محصولات برند هایسنس می‌باشد. این تلویزیون صفحه نمایش 65 اینچ دارد و برای محیط‌ها و سالن‌های بزرگ مناسب است. تلویزیون 65 اینچ هایسنس 65U8QF مجهز به کیفیت تصویر 4k و رزولوشن 3840 * 2160 پیکسل است.

این محصول مجهز به قابلیت اسمارت است و از سیستم عامل ویدا پشتیبانی می‌کند. تلویزیون هوشمند هایسنس U8QF در کنار ارائه تصاویر به بهترین شکل ممکن مجهز به سیستم صوتی عالی است این تلویزیون دو بلندگو دارد و هر کدام از این بلندگوها 10 وات توان صوتی دارند و به‌طور کلی 20 وات صدا در سراسر محیط پخش می‌شود. تلویزیون فورکی U8QF مجهز به دو پورت USB است و از چهار پورت HDMI پشتیبانی می‌کند. وجود پورت‌ها و درگاه‌های ارتباطی مختلف این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند که به‌راحتی بتوانند اطلاعات و داده‌های خود را از سایر دستگاه‌ها بر روی صفحه نمایش تلویزیون منتقل کرده و آن‌ها را در ابعاد بزرگ‌تری مشاهده کنند. یکی از قابلیت‌های تلویزیون اسمارت هایسنس U8QF قابلیت اتصال به اینترنت است کاربران به‌راحتی با استفاده از وای فای با کابل LAN می‌توانند به اینترنت متصل شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تلویزیون هایسنس مدل U8QF روی لینک درج شده کلیک کنید.

سیستم صوتی تلویزیون هایسنس

نتیجه‌گیری

ما در این نوشته به معرفی بهترین برندهای تلویزیون چینی در بازار ایران پرداخته‌ایم و به جرئت می‌توانیم بگوییم برندهای شیائومی و هایسنس در چند سال اخیر تلویزیون‌هایی با کیفیت بسیار بالایی ارائه داده‌اند که به‌راحتی با برندهای معتبر دنیا در رقابت هستند. تلویزیون‌های شیائومی و هایسنس از نظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری کاملاً شیک و زیبا طراحی‌شده‌اند و به آخرین فناوری‌های روز دنیا نیز مجهز شده‌اند.

اگر به‌دنبال خرید بهترین تلویزیون چینی به‌صورت آنلاین هستید ما فروشگاه دبی کوچولو را به شما پیشنهاد می‌کنیم این فروشگاه با داشتن سابقه درخشان در حوزه فروش انواع لوازم صوتی تصویری و لوازم خانگی توانسته است تا حد زیادی رضایت کاربران را به‌دست‌آورد. برای مشاهده قیمت تی وی کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا