امکانات تلویزیون + آموزشتلویزیون

تلویزیون ایرانی بخریم یا خارجی؟ آیا خرید تلویزیون ایرانی عاقلانه است؟

تلویزیون ایرانی بخریم یا خارجی؟ آیا خرید تلویزیون ایرانی عاقلانه است؟

 یکی از اولین چالش‌هایی که هنگام خرید تلویزیون برای بسیاری از کاربران پیش می‌آید این است که به دنبال خرید تلویزیون ایرانی باشیم یا خرید تلویزیون خارجی برای اینکه بتوان به این سوال پاسخ داد ابتدا باید به نقد و بررسی تلویزیون‌های ایرانی بپردازیم در ادامه یک بار برای همیشه به این سوال پاسخ خواهیم داد و سردرگمی شما را از بین می‌بریم برای کسب اطلاعات بیشتر تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

تلویزیون ایرانی بخریم یا خارجی؟ آیا خرید تلویزیون ایرانی عاقلانه است؟_ زیگو

خرید تلویزیون ایرانی و خارجی

آنچه که باعث شده است کاربران همواره دچار سردرگمی شوند این است که بعد از کمی تحقیق در مورد تلویزیون‌های ایرانی متوجه می‌شوند که هیچ محتوای درست و دقیقی از تلویزیون‌های ایرانی وجود ندارد و حتی به راحتی نمی‌توان بهترین مارک تلویزیون ایرانی را شناخت؛ به همین دلیل در ادامه برخی از تلویزیون‌های ایرانی را بررسی می‌کنیم تا شما به این سوال خودتان پاسخ‌ دهید که تلویزیون ایرانی بهتر است یا خارجی؟ برای اینکه بهترین تلویزیون ایرانی را بشناسید تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

تلویزیون ایرانی بخریم یا خارجی؟ آیا خرید تلویزیون ایرانی عاقلانه است؟_ زیگو

تلویزیون ایرانی چه مدلی بخرم؟

 از چند وقت اخیر قیمت تلویزیون های خارجی مانند تلویزیون سامسونگ، تلویزیون ال جی به شدت افزایش یافته است و بسیاری از کاربران به خاطر هزینه‌های تلویزیون‌های خارجی به فکر خرید تلویزیون ایرانی افتاده اند. اما سوال مهم این است که آیا تلویزیون ایرانی ارزش خرید دارد؟ در تلویزیون‌های ایرانی چه امکانات و قابلیت‌های به کار رفته است؟ آیا تلویزیون‌های ایرانی قابلیت مقایسه با برندهای خارجی را دارند؟ در ادامه بهترین برند‌های تولید کننده تلویزیون همراه با ویژگی‌ها و قابلیت‌های تلویزیون‌های ایرانی را برایتان ارائه می‌دهیم. اگر قصد خرید تلویزیون ایرانی دارید تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

برند ایکس ویژن بهترین برند‌های تلویزیون ایران محسوب می‌شود. این برند معمولاً تلویزیون‌های متنوعی را عرضه کرده است و محصولات برند ایکس ویژن از ویژگی‌ها و قابلیت‌های مطلوبی برخوردار هستند و آنچه که باعث می‌شود گفته ما تایید شود این است که تلویزیون ایکس ویژن یکی از پرفروش ترین برند تلویزیون در ایران میباشد. نقطه قوتی که در مورد تلویزیون ایکس ویژن وجود دارد قیمت مناسب آن می‌باشد. محصولات ایکس ویژن با توجه به اینکه ایرانی هستند از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند. همچنین این محصولات از مواد بسیار با کیفیت و ظریفی ساخته شده‌اند و همواره به طراحی محصولات ایکس ویژن توجه می‌شود.

پیشنهاد میکنیم جهت مشاهده قیمت تلویزیون سامسونگ و قیمت تلویزیون ال جی در سایت دبی کوچولو بر روی لینک های درج شده کلیک کرده و انواع مدل ها را به همراه مشخصات کامل مشاهده نمایید.

تلویزیون ایرانی بخریم یا خارجی؟ آیا خرید تلویزیون ایرانی عاقلانه است؟_ زیگو

 منصفانه است بگوییم که تلویزیونهای ایکس ویژن از جمله تلویزیون‌های اقتصادی و منحصر به فرد محسوب می‌شوند. معمولا در اطراف تلویزیون‌های ایکس ویژن حاشیه بسیار کمی وجود دارد. بعد از اینکه شما تلویزیون‌های ایکس ویژن را روشن می‌کنید نور صفحه نمایش به شدت بالا است اما می‌توانید با وارد شدن به قسمت تنظیمات نور صفحه نمایش را کم کرده و تا حد مناسبی روشنایی تصویر را کاهش دهید. توصیه می‌کنیم که حتما این تنظیمات را انجام دهید زیرا اگر تنظیمات را انجام ندهید علاوه بر آنکه به چشمان خودتان آسیب می زنید در مصرف برق نیز صرفه جویی نکرده‌اید.

 تلویزیون‌های ایکس ویژن سبک است و قابلیت جابجایی آسانی دارند. تمامی پورت‌ها و درگاه‌های ارتباطی که در پشت تلویزیون ایکس ویژن قرار گرفته است پرکاربرد هستند و به راحتی به آنها دسترسی دارید. نکته بسیار مهم در مورد تلویزیون‌های ایکس ویژن توجه به کیفیت تصویر آن‌ها است. تلویزیونهای ایکس ویژن از کیفیت تصویر فول اچ دی پشتیبانی می‌کنند و می‌توانند تصاویر با کیفیت خوبی ارائه دهد. البته بعضی از مدل‌ها نیز به کیفیت تصویر فورکا مجهز شده‌اند. کیفیت فول اچ دی وضوح بسیار بالا ندارد اما از نظر اقتصادی گزینه مناسبی است و شما می‌توانید تصاویر با کیفیت خوبی دریافت کنید. طبیعی است که برای اینکه کیفیت بهتری دریافت کنید باید پول بیشتری بپردازید.

تلویزیون ایکس ویژن با تلویزیون‌های خارجی از نظر قیمت چقدر متفاوت است؟

 اگر بخواهید یک تلویزیون خارجی با همان امکانات و قابلیت‌های تلویزیون ایکس ویژن بخرید باید دو برابر بیشتر هزینه کنید. حرفی نیست که تلویزیون‌های خارجی کیفیت بهتری دارند اما تفاوت کیفیت آن قدر نیست که شما بخواهید هزینه بیشتر و گزافی بپردازید.

تلویزیون ایرانی بخریم یا خارجی؟ آیا خرید تلویزیون ایرانی عاقلانه است؟_ زیگو

آیا خرید تلویزیون ایرانی عاقلانه است؟

 یکی از مهمترین سوالات این است که آیا بعد از خرید تلویزیون ایرانی پشیمان نمی‌شوم؟ در مورد تلویزیون باید گفت که احتمال آسیب رسیدن به تلویزیون بر خلاف گوشی همراه به شدت کم است. در مورد برندهای ایرانی نیز احتمال اینکه تلویزیون خراب شود کم است. تلویزیون شما گارانتی 2 ساله دارد و با توجه به اینکه تمامی محصولات ایرانی هستند شما به راحتی می‌توانید از گارانتی آن استفاده کنید. اگر تلویزیون خارجی بخرید گارانتی برای آن معنایی ندارد و هیچ تضمینی برای تلویزیون‌های خارجی وجود نخواهد داشت.

خرید تلویزیون ایرانی با کیفیت تصویر فورکا

 شاید این سوال ذهن شما را مشغول کرده است که آیا می‌توان تلویزیون ایرانی که قیمت مناسبی داشته باشد و از سوی دیگر به کیفیت تصویر فورکا مجهز شده باشد خرید؟ باید گفت که بله در بازار ایران تلویزیون‌هایی هستند که به کیفیت تصویر فورکا مجهز شده اند و می‌توانند قیمت مناسبی داشته باشند. به عنوان مثال تلویزیون فورکا برند تی سی ال به کیفیت تصویر فورکا مجهز شده است و قیمت مناسبی دارد. این تلویزیون از جمله تلویزیون‌های میان رده محسوب می‌شود و در مقایسه با تلویزیون‌های ایکس ویژن ظریف‌تر است و طراحی بهتری دارد. همچنین در قاب پشتی تلویزیون‌های tcl پورته ا و درگاه‌های ارتباطی مختلفی وجود دارد. تلویزیون‌های tcl از طراحی بسیار شیک و زیبایی برخوردار هستند و اگر شما برند تی سی ال را از آن جدا کنید به سختی می‌توانید تشخیص دهید که این یک تلویزیون ایرانی است یا خارجی.

تلویزیون ایرانی بخریم یا خارجی؟ آیا خرید تلویزیون ایرانی عاقلانه است؟_ زیگو

در تلویزیون‌های tcl محتوا با کیفیت ۴k پخش می‌شوند و میلیون‌ها رنگ بر روی صفحه نمایش تلویزیون ارائه می‌شود. همچنین این تلویزیون‌ها از کنتراست خوبی برخوردار هستند اما به پای تلویزیون‌های خارجی نمی رسند اما می‌تواند در حد مطلوبی عمل کند. همچنین از نظر شدت و کیفیت نور صفحه نمایش نیز در سطح مطلوبی قرار دارد. شما می‌توانید تنظیمات کامل تلویزیون را انجام دهید و کیفیت بهتری دریافت کنید. صدای ارائه شده از تلویزیون‌های tcl نیز کاملاً مناسب است و اسپیکرهای با کیفیت به کار رفته است که به گونه ای که شما صدای استریو دریافت می‌کنید.

آیا کیفیت تصویر فورکا در تلویزیون ایرانی با مدل‌های خارجی قابل مقایسه است؟

 اگر بخواهید که تلویزیون خارج خریداری کنید باید قیمت نجومی بپردازید اما یک تلویزیون فورکا ایرانی تقریبا با اغماض همان کیفیت را دارد اما از قیمت پایین تری برخوردار است. به همین دلیل بیشتر هزینه‌ای که برای تلویزیون‌های خارجی می‌پردازد صرفاً به خاطر برند است. تلویزیون‌های ایرانی می‌توانند کیفیت صدا و تصویر خوبی برایتان ارائه دهند و رضایت شما را جلب کنند.

تلویزیون ایرانی بخریم یا خارجی؟ آیا خرید تلویزیون ایرانی عاقلانه است؟_ زیگو

چرا باید تلویزیون ایرانی بخریم؟

 برای اینکه به این سوال پاسخ دهیم به دو نکته توجه کنید: بسیاری از امکانات و قابلیت‌های که در تلویزیون‌ها مطرح می‌شود فقط جنبه تبلیغاتی دارد و شاید شما تا سال‌ها حتی یک بار نیز از این امکانات استفاده نکنید. همچنین در بسیاری از تلویزیون‌های خارجی امکان فارسی سازی وجود ندارد و معیار خاصی برای تماشای تلویزیون وجود نخواهد داشت به همین دلیل لازم نیست هزینه زیادی برای صرف خرید تلویزیون خارجی بپردازید و از سوی دیگر بسیاری از امکاناتی که در تلویزیون‌های خارجی وجود دارد فقط برای استفاده در یک محدوده خاصی است که ایران جزء آن نمی باشد.

جهت خرید و مشاهده انواع قیمت تی وی در سایت دبی کوچولو روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

تلویزیون ایرانی بخریم یا خارجی؟ آیا خرید تلویزیون ایرانی عاقلانه است؟_ زیگو

دومین نکته که باعث می‌شود به دنبال خرید تلویزیون ایرانی باشید این است که این تلویزیون‌ها از نظر کیفیت و ظرافت در سطح مطلوبی قرار دارد و قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند. کیفیت تصویر تلویزیون‌های ایرانی در سطح مطلوبی قرار دارد البته با تلویزیون‌های خارجی قابل مقایسه نیست اما با این حال قیمت مناسبی دارند و می‌توانند نیازهای معمولی را برآورده کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا