امکانات تلویزیون + آموزشتلویزیون

بهترین مارک تلویزیون در ایران چیست؟

بهترین مارک تلویزیون در ایران چیست؟

 اگر قصد خرید تلویزیون دارید ممکن است در بازار لوازم صوتی و تصویری سرگرم انواع مختلف برندهای تلویزیون باشید. هر کدام از برندها ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصر به فردی دارند و محصولات خودشان را به کیفیت‌های مختلفی مجهز کرده است. شاید این سوال ذهن شما را درگیر کرده باشد که بهترین مارک تلویزیون در ایران چیست؟ به طور کلی چه مارک تلویزیونی مناسب است بخریم؟ علاوه بر اینکه تلویزیون کیفیت بسیار خوبی داشته باشد آن محصول از قیمت مناسبی نیز برخوردار باشد. به طور کلی هنگام خرید تلویزیون باید به نکات و ویژگی‌های مختلفی توجه نمود. باید به دنبال خرید تلویزیون خوبی باشید که امکانات و قابلیت‌های گسترده ای داشته باشد و بتواند نیازهای شما را برآورده کند. در این مقاله قصد داریم انواع برندهای تلویزیون را بررسی کرده و معایب و مزایای هر کدام از آنها را برای شما ارائه دهیم به همین دلیل شما می‌توانید در میان انواع برندهای مختلف بهترین برند تلویزیون در ایران را بشناسید و دست به انتخاب و خرید بزنید. یکی از ویژگی‌های مهمی که در این مقاله وجود دارد این است که ما سعی کردیم ابتدا چند برند خارجی را بررسی کرده و سپس به سراغ بهترین برندهای تلویزیونی نیز برویم و ویژگی‌های آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کنیم. اگر قصد خرید تلویزیون دارید حتماً باید به دنبال خرید محصولی باشید که از بهترین برند باشد و بتواند تا چند سال آینده به راحتی تمامی نیازهای شما را برطرف کرده و تا سالیان سال برایتان کار کند. همچنین پیشنهاد میکنیم جهت خرید و مشاهده انواع قیمت تی وی در سایت دبی کوچولو روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

بهترین-مارک-تلویزیون-در-ایران-چیست؟-_--زیگمو

بهترین برندهای تلویزیون در ایران کدام است؟

 شاید پاسخ دادن به این سوال که بهترین برندهای تلویزیون در ایران کدام است کمی سخت و دشوار باشد. به طور کلی اگر در گشتی در بازار بزنید متوجه می‌شوید که دو برند کره‌ای سامسونگ ال جی از طرفداران بسیار زیادی برخوردار هستند. این دو برند در بازار ایران کاملاً قدرتمند هستند و در زمینه تولید تلویزیون‌های اسمارت فعالیت دارند. اما تلویزیونهای ال جی و سامسونگ نه تنها در بازار ایران بلکه در جهان به عنوان پرفروش ترین تلویزیون‌ها شناخته شده اند. بعد از برند سامسونگ ال‌جی نوبت به برند سونی می‌رسد. این برند نیز از جمله قابل اعتماد ترین برندهای جهان شناخته شده است که محصولات آن کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد. بر اساس آماری که از نتایج مختلف که از پژوهش‌های مختلف حاصل شده است بهترین مارک تلویزیون در ایران مارکت سامسونگ می‌باشد. این مارک حدود 46 درصد سهم بازار جهانی را به خود اختصاص داده است.

بهترین-مارک-تلویزیون-در-ایران-چیست؟-_--زیگمو

برند سامسونگ

برند سامسونگ یک برند معتبر است که محصولاتش کیفیت بسیار بالایی دارند و کاملاً چشمگیرتر و چشم‌نواز طراحی شده‌اند. محصولات سامسونگ کاملا متنوع است و در سراسر جهان منتشر شده است. برند سامسونگ نه تنها در تولید محصولات صوتی بلکه در تولید محصولات برقی و تصویری نیز فعالیت دارد. این شرکت بزرگ کره‌ای از تولید تلفن همراه تا لوازم خانگی فعالیت دارد و هر آنچه که فکرش را بکنید با کیفیت بسیار بالا تولید کرده است. ظاهر محصولات برند سامسونگ کاملا شیک است و نظر رضایت هر کاربری را به خود جلب می‌کند. برند سامسونگ به خوبی توانسته گوی سبقت را از سایر برندهای معتبر برباید. حتی در چند سال اخیر برند سامسونگ به عنوان برترین برند در جهان شناخته می‌شد. اگر قصد خرید تلویزیون دارید حتماً سری به محصولات سامسونگ بزنید. ما پیشنهاد می‌کنیم که به دنبال خرید تلویزیون‌های کیولد سامسونگ باشید.

تلویزیون‌های برند سامسونگ با صفحه نمایش کیولد به صفحه نمایش QLED مجهز شده اند و می‌توانند تصاویر را با کیفیت بسیار بالایی ارائه دهد. یکی از ویژگی‌ها و مزایای تلویزیون‌های کیولد سامسونگ این است که ضخامت بسیار کمی دارند. تلویزیون‌های سری ال ای دی UHD سامسونگ است. کیولد سامسونگ از جمله محصولات بسیار با کیفیتی هستند که توسط برند سامسونگ به بازار عرضه شده است. تنها ایراد و نکته‌ای که باید در مورد این تلویزیون‌ها گفت قیمت بسیار بالایی این محصولات می‌باشد.

پیشنهاد میکنیم برای مشاهده انواع قیمت تلویزیون سامسونگ بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

برند ال جی اولین تولید کننده تلویزیون‌های OLED

ال جی  از جمله اولین تولیدکنندگان تلویزیون‌های اولد می‌باشد. این تلویزیون‌ها از قیمت بسیار بالایی برخوردار هستند و در دنیای تلویزیون انقلاب عظیمی را برپا کرده اند. محصولات برند سامسونگ کاملاً هوشمند است و امکانات و قابلیت‌های بسیار گسترده‌ای را برای شما ارائه می‌دهد. به راحتی می‌توان این ادعا را داشت که برند ال جی تنها برندی است که همراه با برند سامسونگ توانسته است در زمینه تولید تلویزیون‌های اولد رقابت کند. محصولات برند سامسونگ و ال‌جی از نظر طراحی کاملا زیبا و چشم نواز هستند. محصولات برند ال جی زیباتر و ظریف‌تر است و از قیمت بالاتری در مقایسه با محصولات برند سامسونگ برخوردار است. تلویزیون‌های برند ال جی زمان پاسخ دهی بسیار سریعی دارند. یکی دیگر از مزایای تلویزیون‌های برند ال جی تاخیر در ورودی کم این تلویزیون‌ها می‌باشد. این محصولات برای انجام انواع بازیها نیز گزینه بسیار مناسبی است. اگر گیمر حرفه ای هستید بهتر است به دنبال خرید تلویزیون ال جی باشید زیرا این تلویزیون‌ها لذت انجام بازی‌های مختلف را برای شما فراهم می‌کند. تلویزیون‌های برند ال جی کاملا شیک و به صورت سه بعدی طراحی شده اند. شما می‌تواند دنیایی از بازی‌ها و سرگرمی‌ها را بر روی صفحه نمایش تلویزیون‌های ال جی مشاهده کنید.

جهت خرید و مشاهده قیمت تلویزیون ال جی در سایت دبی کوچولو روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

بهترین-مارک-تلویزیون-در-ایران-چیست؟-_--زیگمو

برند سونی پیشرو در صنعت صدا و تصویر

محصولات برند سونی از نظر کیفیت صدا و تصویر در سطح بسیار مطلوبی قرار دارد و این محصولات از کیفیت ساخت بسیار بالایی نیز برخوردار هستند. به طور کلی محصولات برند سونی چه تلویزیون چه لوازم خانگی و چه سایر محصولات از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و تا سالها می‌توانند بدون هیچ گونه ایراد برای شما کار کند. به خاطر کیفیت بسیار بالایی محصولات محصولات برند سونی در بازار طرفداران بسیار زیادی دارد. پس از برند سامسونگ و ال جی بهترین مارک تلویزیون در ایران از آنِ برند سونی می‌باشد. محصولات سونی کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد. سونی یک شرکت ژاپنی است که به تولید محصولاتش با کیفیت بسیار بالا اهمیت می‌دهد. یکی از مزایای محصولات برند سونی این است که سونی تمامی تمرکز خودش را بر روی فناوری HDR گذاشته است و تمامی محصولاتش را به کیفیت تصویر فورکا مجهز کرده است. این کیفیت تصویر باعث شده است که شما تمامی محتواها را به صورت بی نظیر بر روی صفحه نمایش تلویزیون مشاهده کنید.

بهترین-مارک-تلویزیون-در-ایران-چیست؟-_--زیگمو

 

همچنین یکی دیگر از مزایای تلویزیون سونی عملکرد حرکتی بسیار بالای آن‌ها می‌باشد. این تلویزیون‌ها می‌تواند تمامی محتواها را حتی با وضوح پایین ارتقا داده و آنها را با کیفیت بسیار بالا برای شما نمایش دهد محصولاتی که توسط برند سونی به بازار عرضه شده است همواره از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بودند و دقیق‌ترین محتوا را برای شما ارائه می‌دهد. به همین دلیل از این نظر برند سونی به عنوان بهترین مارک تلویزیون در ایران و جهان شناخته شده است.

جهت خرید و مشاهده قیمت تلویزیون سونی در سایت دبی کوچولو بر روی لینک درج شده کلیک کرده و انواع مدل ها را به همراه قیمت مشاهده نمایید.

در صورت تمایل به مشاهده قیمت روز انواع مدل ها و انتخاب سایز تلویزیون مناسب، می توانید بر حسب نیاز خود به هر یک از صفحات زیر مراجعه کنید: 

برند پاناسونیک قدمت دار، مدرن و با کیفیت

برند پاناسونیک شرکت ژاپنی است که قدمتی نزدیک به یک قرن دارد. هنگام خرید تلویزیون شاید به این موضوع فکر کرده باشید که آیا مارک پاناسونیک خوب است؟ آیا محصولات برند پاناسونیک از قیمت و کیفیت مناسبی برخوردار هستند؟ در پاسخ به این سوالات باید گفت که پاناسونیک در سال‌های مختلف محصولات متفاوتی را در صنایع الکترونیک و مخابرات تولید کرده است. همچنین از گذشته به عنوان یک برند صاحب نام محصولات بسیار باکیفیتی را در بازار تولید کرده است. با ورود تلویزیون‌های پلاسما پاناسونیک محصولات بسیار بی نظیری را از نظر کیفیت تولید می‌کرد و گوی سبقت را از سایر رقبا ربوده بود. اما با کم شدن استقبال از سوی کاربران برای تلویزیون‌های پلاسما این برند از عرصه رقابت جا ماند و نتوانست همچون گذشته اوج بگیرد. در سال 2012 محصولات برند پاناسونیک به عنوان چهارمین تولیدکننده در جهان انتخاب شده بودند.

بهترین-مارک-تلویزیون-در-ایران-چیست؟-_--زیگمو

برند فیلیپس تصاویر بی‌همتا صدای شگفت انگیز و نور محیطی فوق العاده

برند فیلیپس یکی دیگر از برندهای نام آشنا در تولید لوازم خانگی محسوب می‌شود. این برند کار خودش را از سال 1891 در هلند آغاز کرد. این شرکت به صورت چند ملیتی فعالیتش را آغاز کرد. برند فیلیپس یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید کننده لوازم و تجهیزات الکترونیکی محسوب می‌شود. این برند در 10 کشور جهان خدمات ارائه می‌دهد. شرکت فیلیپس از سال 1925 در زمینه تولید تلویزیون فعالیتهایی داشته است و با توجه به سابقه بسیار خوبی که از خود در تولید لوازم برقی ارائه داده است همواره قابل اعتماد بوده و کاربران بسیاری را به خود جلب کرده است. محصولات برند فیلیپس از کیفیت خوبی برخوردار هستند. تلویزیون‌های فیلیپس تصاویر بی همتایی را ارائه می‌دهند و از صدای شگفت انگیزی برخوردار هستند. همچنین این تلویزیون ها از نظر نور محیطی نیز بسیار فوق‌العاده است.

اگر نگران کیفیت تلویزیون‌های فیلیپس هستید و به این فکر می‌کنید که آیا تلویزیون فیلیپس خوب است یا نه باید در پاسخ گفت که این تلویزیون از نظر کیفیت تصویر کاملا قدرتمند است و با برندهای ژاپنی و کره‌ای در رقابت می‌باشد. همچنین برند فیلیپس توانسته است محصولات بسیار زیبا و عالی را به بازار عرضه کند. وجود فناوری Ambilight باعث شده است که تلویزیون فیلیپس امکانات بسیار جالب و منحصر به فردی را برای شما ارائه دهد. اگر بخواهیم از بسیاری از افراد نظرسنجی کنیم حتماً می‌گویند که بهترین مارک تلویزیون در ایران فیلیپس می‌باشد. این تلویزیون این تلویزیون‌ها دارای تکنولوژی منحصر به فرد Ambilight هستند قابلیتی که در سایر محصولات وجود ندارد.

برند ‌هایسنس کیفیت خوب و قیمت مناسب تر

بهترین جمله ای که می‌تواند محصولات برند‌ هایسنس را توصیف کند کیفیت خوب و قیمت مناسب است. بیشتر مارک‌های تلویزیون در ایران از قیمت بسیار بالایی برخوردار هستند اما برند ‌هایسنس محصولات با کیفیت خوبی ارائه داده که قیمت مناسبی نیز دارند. برند‌ هایسنس از سال 1969 وارد بازار لوازم الکترونیکی شده است. به همین دلیل این برند در ایران کمتر شناخته شده و تبلیغ زیادی نیز برای آن انجام نشده است. ‌هایسنس یک برند چینی است که در زمینه تولید محصولات تلویزیون فعالیت دارد. تلویزیون برند لوازم خانگی مختلفی نیز مانند یخچال و دستگاه‌های تهویه نیز تولید می‌کند. نکته‌ای که در مورد محصولات برند‌ هایسنس مطرح می‌شود این است که پیدا کردن مدل‌های اصلی این برند کار آسانی نیست. مهمترین مشکل برند ‌هایسنس تقلبی بودن محصولات آن می‌باشد. همچنین نکته بسیار مهم دیگری که باید مورد توجه قرار بگیرد این است که تلویزیون‌های برند ‌هایسنس هوشمند هستند اما سیستم عامل اختصاصی ندارد و سیستم عامل اندروید تبعیت نمی‌کند. اما با این حال نمونه‌های اصلی برند ‌هایسنس کیفیت بسیار خوبی دارد و در مقایسه با سایر برندها همچون سامسونگ ال جی و سونی و قیمت مناسب تری نیز برخوردار هستند. یکی از مشکلات تلویزیون‌های برند ‌هایسنس این است که مدل‌های تقلبی بسیار زیادی از آن در بازار وجود دارد.

بررسی معایب و مزایای بهترین مارکهای تلویزیون در ایران

 مقایسه بین برندهای معتبر تلویزیون می‌تواند به شما کمک می‍‌کند که در میان مارک‌ها و برندهای مختلف و مدل‌های مختلف تلویزیون دست به انتخاب بزنید و بهترین گزینه را انتخاب کنید. در ادامه اطلاعات کوتاه اما جامع و کامل در مورد مقایسه برندهای مطرح تلویزیون برای شما ارائه میدهیم.

مقایسه تلویزیون پاناسونیک و سامسونگ

 تلویزیون‌های پاناسونیک از نظر طراحی و ظاهر و کیفیت ساخت و دوام در مقایسه با تلویزیون‌های پاناسونیک از کیفیت بسیار بالاتری قرار می‌گیرند. همچنین محصولات برند سامسونگ کیفیت تصویر بی نظیر دارند و از نظر سیستم صوتی به عنوان پیشگام مطرح هستند. محصولات سامسونگ امکانات جانبی و قابلیت‌های بسیار گسترده ای را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد و نکته ای که در مورد تلویزیون‌های پاناسونیک در مقایسه با تلویزیون‌های سامسونگ مطرح می‌شود این است که محصولات و قیمت مناسب تری نیز برخوردار هستند و کاربران می‌توانند با خیالی بسیار راحت و آسوده به دنبال خرید تلویزیون پاناسونیک باشند. کار کردن با تلویزیون‌های پاناسونیک کاملاً راحت تر است و شما می‌توانید ارتباط بهتری را با تلویزیون پاناسونیک بگیرید.

مقایسه تلویزیون سونی و ال جی

اگر بخواهیم دو برند سونی با ال جی را مقایسه کنیم؛ از نظر ظاهر کیفیت صدا امکانات و قابلیتها تلویزیون ال جی رتبه بالاتری دارد همچنین محصولات برند ال جی قابلیت‌ها و لوازم جانبی بسیار گسترده‌ای دارند و شما به راحتی می‌توانید از محصولات ال جی استفاده کرده و با تلویزیون ارتباط برقرار کنید و محصولاتی که توسط برند ال جی به بازار عرضه می‌شود از کیفیت صدا و تصویر خوبی برخوردار هست. مزیتی که در مورد تلویزیون‌های سونی مطرح می‌شود این است که قیمت تلویزیونهای سونی در برخی از موارد مناسب تر و به صرفه تر می‌باشد. همچنین تلویزیون‌های سونی از نظر کیفیت ساخت و دوام در مرتبه بالاتری از تلویزیون‌های ال جی قرار می‌گیرند. تلویزیونهای سونی کیفیت تصویر بسیار گسترده‌ای دارد و در مقایسه با تلویزیون‌های ال جی تصاویر را بهتر و باکیفیت‌تر نمایش می‌دهند.

مقایسه تلویزیون سونی با پاناسونیک

در مورد مقایسه تلویزیون‌های سونی و پاناسونیک نکته بسیار مهمی که مورد توجه باید قرار بگیرد این است که تلویزیون‌های پاناسونیک قیمت بسیار مناسب تری در مقایسه با تلویزیون سونی دارند. همچنین شما می‌توانید به راحتی با تلویزیون‌های پاناسونیک کار کرده و رابط کاربری بسیار آسانی دارند. اما از نظر کیفیت ساخت و دوام تلویزیونهای سونی پیشگام تر می‌باشند. همچنین محصولات برند سونی می‌تواند کیفیت صوتی و تصویری بهتری را ارائه داده و شما با خرید تلویزیون سونی به امکانات و قابلیت‌های گسترده و لوازم جانبی بیشتری دسترسی خواهید داشت.

مقایسه تلویزیون ‌هایسنس با ال جی

 اگر بخواهیم تلویزیون ‌هایسنس را با ال جی مقایسه کنیم باید بگوییم که تلویزیون ال جی از نظر ظاهر و طراحی پیشگام تر می‌باشد. همچنین محصولات برند ال جی کیفیت ساخت و دوام بالاتری دارد و صدا و تصویر با کیفیت بالاتری نمایش می‌دهند. همچنین محصولات ال جی از نظر امکانات و قابلیتها نیز بهتر است. تلویزیون‌های‌ هایسنس از نظر قیمت کاملا مناسب تر بوده و تلویزیون‌های ال جی قیمت بسیار بالایی دارند. به همین دلیل با توجه به نیاز خودتان باید دست به انتخاب بزنید و بین تلویزیون ال جی و‌ هایسنس یکی را انتخاب کنید.

بهترین برند تلویزیون ایرانی کدام است؟

 با توجه به اینکه در بازار امروز قیمت تلویزیون‌های خارجی افزایش یافته است متقاضیان بسیار زیادی به دنبال خرید تلویزیون ایرانی هستند این سوال هنگام خرید تلویزیون ایرانی برای همه ایجاد می‌شود که بهترین برند تلویزیون ایرانی کدام است؟ در ادامه برندهای ایرانی که تولید تلویزیون فعالیت دارند را برای شما معرفی می‌کنیم.

تلویزیون ایرانی X VISION محصول مادیران و کیفیت قابل قبول

یکی از برندهای معتبر و مشهور ایرانی برند ایکس ویژن میباشد. برند مادیران در خط تولید تلویزیونهای خود برند ایکس ویژن را قرار داده است. این برند فعالیت خود را از سال 1385 آغاز کرده است. برند ایکس ویژن کیفیت قابل قبولی دارد و هدف اصلی مادیران از راه اندازی خط تولید تلویزیون‌های X VISION این است که محصولات ارزان قیمت را برای رفع نیازهای مصرف‌کنندگان تولید کند. بهترین مدلهای تلویزیون X VISION شامل سری KU، XK،XS است. بهترین مارک تلویزیون در ایران در میان برندهای ایرانی تلویزیون‌های ایکس ویژن می‌باشد.

بهترین-مارک-تلویزیون-در-ایران-چیست؟-_--زیگمو

 

تلویزیون ایرانی جی پلاس

یکی از برندهایی که در بازار ایران به تولید تلویزیون فعالیت دارد برند جی پلاس می‌باشد. این برند کاملاً نوپا است که از سوی شرکت گلدیران بدون تجربه قبلی تولید تلویزیونهای جی پلاس را آغاز کرده است. مشکلی که در تلویزیونهای جی پلاس وجود دارد این است که این تلویزیون‌ها از نظر امکانات هوشمند یا تماشای فیلم با کیفیت چندان مورد توجه نیستند و اگر قصد خرید تلویزیون دارید که بخواهید شبکه‌های تلویزیونی را مشاهده کنید به دنبال خرید تلویزیون جی پلاس باشید. این تلویزیون‌ها قیمت به صرفه دارند و خدمات پس از فروش آن شامل تعمیر تلویزیون نیز می‌باشد. اگر از آن دسته از افراد هستید که تلویزیون هوشمند یا تماشای فیلم‌های با کیفیت برای شما اهمیت بسیار زیادی دارد یا حتی به فکر بازی کردن با تلویزیون هستید هیچ گاه به سراغ تلویزیونهای جی پلاس نروید.

بهترین-مارک-تلویزیون-در-ایران-چیست؟-_--زیگمو

تلویزیون TCL برند چینی کیفیت به نسبت مناسب و قیمت پایین تر

تلویزیون تی سی ال یکی از محصولات برند TCL است که در کشور چین تولید و به بازار عرضه شده است. این برند در میان 100 برند برتر چینی مقام ششم را به خود اختصاص داده است و به مدت 10 سال رتبه اول را در تولید تلویزیونهای رنگی داشته است. در شهریور سال 1396 گروه مادیران در یک همکاری با برند تی سی ال لوازم خانگی صوتی و تصویری تی سی ال را در ایران تولید و عرضه کردند. این برند در ایران تلویزیون‌های میان رده تولید می‌کند که قیمت و کیفیت مناسبی دارند. یکی از ایراداتی که به تلویزیون‌های TCL وارد می‌شود این است که استفاده بیش از حد از تلویزیون‌های TCL باعث قطع و وصل شدن تصاویر می‌شود.

تلویزیون ایرانی اسنوا برند مشهور ایرانی با صدا و کیفیت تصویر خوب

 برند اسنوا یکی از شرکت‌های مشهور ایرانی می‌باشد که در تولید لوازم صوتی و تصویری سابقه درخشانی دارد. تلویزیون‌های برند اسنوا از کیفیت صدا و تصویر خوبی برخوردار هستند و می‌توانند تصاویر را به صورت خوش رنگ درخشان و با کیفیت بسیار بالایی نمایش دهند. محصولات برند اسنوا از کیفیت صدای خوبی نیز برخوردار هستند. این تلویزیون‌ها دارای بلندگوهای حرفه‌ای هستند که صدا را به درستی و با کیفیت بسیار بالا برای شما پخش می‌کنند. نکته بسیار مهم و مزیتی که در تلویزیون‌های اسنوا وجود دارد این است که محصولات اسنوا دارای گیرنده دیجیتال هستند و شما دیگر نیازی نیست که این گیرنده را به صورت جداگانه خریداری نمایید.

تلویزیون ایرانی شهاب ظاهری ساده و تصاویر با کیفیت

شهاب شرکت ایرانی است که با سابقه 60 سال در تولید لوازم صوتی و تصویری فعالیت داشته است. محصولات این برند کاملاً با کیفیت است و قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار می‌باشد. یکی از بهترین مدل‌های برند ایرانی تلویزیون شهاب میباشد. مدل SH102U1 بهترین تلویزیونی است که از سوی برند شهاب بازار عرضه شده است. این تلویزیون شکل و ظاهر ساده‌ای دارد و می‌تواند محتوای 4K را با کیفیت بسیار بالایی پخش کند. همچنین تلویزیون شهاب SH102U1 دارای سیستم عامل اندروید است و این امکان را برای شما فراهم می‌کند که کلی از برنامه‌های متنوع و سرگرمی‌ها را بر روی صفحه نمایش تلویزیون نصب کنید. یکی از بهترین مارک‌های تلویزیون در ایران در میان برندهای تلویزیون برند شهاب می‌باشد. تلویزیون SH102U1 شهاب مجهز به سیستم عامل اندروید است و امکانات و قابلیت‌های گسترده برای شما فراهم می‌کند.

بهترین-مارک-تلویزیون-در-ایران-چیست؟-_--زیگمو

کیفیت تلویزیون مجیک چگونه است؟

 کیفیت محصولات این برند در بین مردم تا حدود شناخته شده و جا افتاده است. محصولات برند مجیک کمتر کپی‌کاری و تقلب شده است. این برند کره‌ای است. بیشتر محصولات این برند اصل میباشد تلویزیون‌های مجیک از کیفیت تصویری خوبی برخوردار هستند.

معایب تلویزیون توشیبا چیست؟

 رایج ترین مشکلی که در مورد تلویزیون‌های توشیبا وجود دارد سوختن پنل تلویزیون می‌باشد. پنل تلویزیون به راحتی در این برند دچار آبخوردگی می‌شود. این مشکل زمانی پیش می‌آید که شما برای تمیز کردن و نظافت پنل از مایع‌های تمیز کننده استفاده می‌کنید. اگر مایع تمیز کننده وارد پنل دستگاه شود باعث می‌شود که اطلاعات تصویر از بین برود. مشکلات تلوزیون‌های توشیبا این است که تلویزیون دچار پیکسل سوختگی می‌شود. در این حالت در هر یک از پیکسل‌ها و یا ترانزیستور‌ها مشکل ایجاد می‌شود و نیاز دارید که پنل را به صورت کلی تغییر دهید.

آیا تلویزیون فیلیپس خوب است؟

 تلویزیون فیلیپس یک برند هلندی می‌باشد که پیشرو و موفق است. فیلیپس در محصولات خودش تکنولوژی‌های مختلفی را به کار برده است و توانسته است در کنار رقبای کره ای و ژاپنی خود برند با کیفیت و محبوب اروپایی باشد.

در مقایسه تلویزیون TCL با ایکس ویژن کدام تلویزیون بهتر است؟

 هر دوی این تلویزیون‌ها از نظر قیمت کاملا مناسب هستند و امکانات و قابلیت‌های خوبی دارند. شرکت تی سی ال به خاطر حضور در بازارهای جهانی رتبه خوبی را در میان پرفروش ترین تلویزیون‌های جهانی کسب کرده است. شرکت تی سی ال در سری‌های 3 تا 8 به بازار عرضه شده است. سری‌های 3 4 و 5 این برند دارای سیستم عامل اندروید هستند اما سری‌های جدید تلویزیون‌های TCL دارای سیستم عامل روکو می‌باشند که کارایی بهتری از اندروید ندارد. سریال‌های جدید تلویزیون تی سی ال عملکرد بسیار پایینی دارند و سیستم عامل هوشمند آنها کارایی چندانی ندارد. سری 8 TCL کیفیت بسیار بالایی دارد و حتی می‌تواند با برندهای جهانی رقابت کند. تلویزیون ایکس ویژن از جمله برندهای ایرانی است که توانسته از محصولاتی با کیفیت خوب تولید کند. یکی از مهمترین ویژگی‌های این برند سازگاری با نیاز جامعه ایرانی می‌باشد. سیستم عامل هوشمند این تلویزیون در مقایسه با تلویزیون TCL عملکرد بهتری دارد و می‌تواند برنامه‌های پیشفرضی همچون فیلیمو و برنامه‌های خبری و آب و هوا را برای شما ارائه دهد.

جدیدترین تلویزیون 2020-2019 برند معتبر LG

  • برند معتبر ال جی مدل C9
  • ویژگی‌های اصلی
  • تکنولوژی اولد تکنولوژی اولد سیستم عامل webOS
  • کیفیت تصویر 4K  قابلیت اتصال به موبایل
  • توان صدای 40 وات  قابلیت اتصال به اینترنت
  • گیرنده DVB-C ، DVB-S2، DVB-T2  4 پورت HDMI و 3 پورت USB
  • تلویزیون ال جی مدل SM9000
  • ویژگی‌های اصلی
  • پنل IPS سیستم عامل webOS
  • کیفیت تصویر SUHD  قابلیت اتصال به موبایل
  • توان صدای 40 وات قابلیت اتصال به اینترنت
  • گیرنده DVB-C ، DVB-S2، DVB-T2  4 پورت HDMI و 3 پورت USB
  • تلویزیون ال جی NON080
  • ویژگی‌های اصلی
  • پنل IPS  سیستم عامل webOS
  • کیفیت تصویر SUHD  قابلیت اتصال به موبایل
  • توان صدای 40 وات قابلیت اتصال به اینترنت
  • گیرنده DVB-C ، DVB-S2، DVB-T2  4 پورت HDMI و 3 پورت USB

جدیدترین تلویزیون 2020-2019 سامسونگ

  • تلویزیون سامسونگ مدل Q7OR
  • ویژگی‌های اصلی
  • پنل VA سیستم عامل تایزن
  • کیفیت تصویر 4K قابلیت اتصال به موبایل
  • توان صدای 40 وات قابلیت اتصال به اینترنت
  • گیرنده DVB-C ، DVB-T2، DVB-T 4پورت HDMI و 2 پورت USB
  • تلویزیون سامسونگ مدل Q60T
  • ویژگی‌های اصلی
  • پنل VA سیستم عامل تایزن
  • کیفیت تصویر 4K قابلیت اتصال به موبایل
  • توان صدای20 وات قابلیت اتصال به اینترنت
  • گیرنده DVB-C ، DVB-S2، DVB-T2  4 پورت HDMI و 2 پورت USB
  • تلویزیون سامسونگ مدل RU7100
  • ویژگی‌های اصلی
  • پنل VA سیستم عامل تایزن
  • کیفیت تصویر 4K قابلیت اتصال به موبایل
  • توان صدای20 وات قابلیت اتصال به اینترنت
  • گیرنده DVB-T ، DVB-T2 3 پورت HDMI و 2 پورت USB

جدیدترین تلویزیون 2020-2019 سامسونگ

  • تلویزیون سونی مدل A8G
  • تکنولوژی اولد   سیستم عامل اندروید
  • کیفیت تصویر 4K : قابلیت اتصال به موبایل
  • توان صدای 40 وات : قابلیت اتصال به اینترنت
  • گیرنده DVB-T ، DVB-T2 4پورت HDMI و 3 پورت USB
  • تلویزیون سونی مدل X9500G
  • ویژگی‌های اصلی
  • پنل VA سیستم عامل اندروید
  • کیفیت تصویر 4K قابلیت اتصال به موبایل
  • توان صدای 20وات قابلیت اتصال به اینترنت
  • گیرنده DVB-T ، DVB-T2 4 پورت HDMI و 3 پورت USB
  • تلویزیون سونی مدل X8500G
  • ویژگی‌های اصلی
  • پنل IPS سیستم عامل اندروید
  • کیفیت تصویر 4K قابلیت اتصال به موبایل
  • توان صدای 20وات قابلیت اتصال به اینترنت
  • گیرنده DVB-T ، DVB-T2 4 پورت HDMI و 3 پورت USB
  • تلویزیون سونی مدل X8000G
  • ویژگی‌های اصلی
  • پنل IPS سیستم عامل اندروید
  • کیفیت تصویر 4K قابلیت اتصال به موبایل
  • توان صدای 20وات قابلیت اتصال به اینترنت
  • گیرنده DVB-T ، DVB-T2  4 پورت HDMI و 3 پورت USB

در این مقاله بهترین مدل‌ها و برند‌های تلویزیون را در بازار برای شما ارائه دادیم. که اگر قصد خرید تلویزیون دارید با خواندن این مقاله به راحتی می‌توانید برندهای مختلف خارجی و داخلی را مقایسه کرده و دست به انتخاب بزنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا