دسته بندی نشده

بهترین تلویزیون تا سقف 20 میلیون تومان کدام است؟

بهترین تلویزیون تا سقف 20 میلیون تومان کدام است؟


شاید هنگام خرید تلویزیون این سوال برای شما پیش آمده باشد که آیا مبلغ 20 میلیون یا حتی کمتر از این مقدار برای خرید تلویزیون مناسب میباشد؟ آیا می‌توان با 20 میلیون بهترین تلویزیونی که از نظر امکانات و قابلیت‌های صوتی و تصویری درجه یک است را خرید؟ آیا بهترین تلویزیون 20 میلیونی وجود دارد؟ در این مقاله قصد داریم به این پرسش اساسی بپردازیم که بهترین تلویزیون 20 میلیونی در چه مدل و چه سایزی است و شما کدام یک از مدل‌ها را می‌توانید با این قیمت خریداری نمایید. اگر بخواهید تلویزیون 55 اینچ و 65 اینچ بخرید که قیمت مناسبی نیز داشته باشد به راحتی می‌توانید از برندهای صاحب ‌نام و معتبری مانند برند ال جی سامسونگ و سونی تلویزیون‌های مناسبی با قیمت 20 میلیون خریداری کنید. در این مقاله قصد داریم چند تلویزیون از بهترین تلویزیون 20 میلیونی که در سایزهای 55 اینچ و 65 اینچ قرار دارند را برای شما معرفی کنیم. شما با مطالعه این مقاله به راحتی می‌توانید دست به انتخاب زده و بهترین تلویزیون 20 میلیونی که امکانات و قابلیت‌های بسیار زیادی دارد را خریداری نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با بهترین تلویزیون 20 میلیونی کدام است با ما همراه باشید.

تلویزیون ال جی 55SM9000


تلویزیون هوشمند ال جی مدل 55SM9000 دارای پنل IPS است و تمامی تصاویر و صحنه‌ها را با زاویه دید گسترده برای شما ارائه می‌دهد. این برند همواره در میان کاربران طرفداران بسیار زیادی دارد اگر از طرفداران سرسخت برند ال جی هستید و می‌خواهید محصولی معتبر خریداری نمایید خرید تلویزیون ال جی 55SM9000 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این تلویزیون در رنج قیمت 20 میلیون قرار دارد و به کیفیت تصویر 4K مجهز شده است. سایز صفحه نمایش 55 اینچ تلویزیون به راحتی برای محیط‌های متوسط و بزرگ پاسخ می‌باشد. کیفیت تصویر 4K تراکم پیکسلی 3840 * 2160 پیکسل دارد و تمامی جزئیات تصاویر را بر روی صفحه نمایش 55 ارائه می‌دهد. تلویزیون اسمارت ال جی 55SM9000 از 40 وات توان خروجی برخوردار است و به سیستم صوتی مناسب مجهز شده است. این تلویزیون بلندگوهای قدرتمندی دارند که می‌توانند صدا را با کیفیت بسیار بالا در سراسر محیط منتشر نمایند. تلویزیون هوشمند ال‌جی 55SM9000 دارای گیرنده‌های DVB-T2، DVB-S2، DVB-C است و برنامه‌های مختلفی برای شما ارائه می‌دهد. این تلویزیون در رنج قیمت 20 میلیون قرار دارد و می‌تواند برای کاربران سخت پسند بهترین انتخاب باشد.

تلویزیون ال جی 55SM9000 یکی از محصولات بالارده سری 9 محسوب می‌شود که در سال 2019 به بازار عرضه شده است. ویژگی و نکته قابل توجهی که در این تلویزیون وجود دارد وجود فناوری نانو سل می‌باشد. این فناوری ذرات نانو دارد که می‌تواند طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها را با کیفیت بسیار بالا برای شما ارائه دهد. با وجود فناوری نانو سل تلویزیون ال جی 55SM9000 در میان تلویزیون‌های بالارده قرار گرفته است و از کیفیت تصویر فوق العاده ای برخوردار است. این تلویزیون می‌تواند تمامی رنگ‌ها را کاملاً دقیق و گسترده برای شما نمایش دهد. همچنین تلویزیون هوشمند ال‌جی 55SM9000 قابل رقابت با تلویزیون‌های بالارده میباشد. تلویزیون 2019 ال جی 55SM9000 از فناوری Ultra Surround پشتیبانی می‌کند و صدای کاملا رسا و واضح در سراسر اتاق منتشر می‌دهد. همچنین این تلویزیون در زمینه قابلیت‌های صوتی و تصویری به فناوری‌های Dolby Atmos و Dolby Vision مجهز شده است و از نظر کیفیت تصویر و صدا کاملا فضای سینمایی و سه بعدی را برای شما فراهم می‌کند. تلویزیون ال جی 55SM9000 امکانات و قابلیت‌های برجسته فراوانی دارد به عنوان مثال این تلویزیون به پردازنده هوشمند آلفا 7 مجهز شده است و با قدرت و سرعتی شگفت انگیز تمامی اطلاعات و داده‌ها را آنالیز می‌کند. تلویزیون 55 اینچ ال جی SM9000 قابلیت اتصال به اینترنت نیز دارد و با استفاده از وای فای با کابل لن شما به راحتی می‌توانید به اینترنت متصل شده و وبگردی کنید.

تلویزیون هوشمند ال‌جی 55SM9000 قابلیت اتصال به موبایل با استفاده از Screen Share نیز دارد. همچنین شما با بهره گرفتن از هوش مصنوعی می‌توانید تمامی لوازم خانگی هوشمند خانه تان را مدیریت و کنترل کنید. تلویزیون ال جی 55SM9000 به سیستم عامل webOS مجهز شده است و امکانات و قابلیت‌های هوشمند فراوانی دارد. قاب پشتی این محصول چهار پورت HDMI و سه پورت USB دارد. تلویزیون هوشمند ال‌جی 55SM9000 با فرمان‌های صوتی Google Assistant، Voice Search نیز سازگار است و شما به راحتی می‌توانید با تلویزیون تعامل صوتی داشته و دستورات خودتان را با استفاده از صدا ارائه دهید. تلویزیون 55 اینچ ال جی مدل SM9000 برای انجام بازی‌های مختلف نیز گزینه بسیار مناسبی است. این تلویزیون زاویه دید گسترده ای دارد و از حالت 4K Cinema HDR نیز پشتیبانی می‌کند و با داشتن سرعت رفرش 120 هرتز انواع کنسول‌های بازی را پشتیبانی کرده و لحظات شاد و بسیار هیجان انگیزی را برای شما و خانواده تان ایجاد می‌کند. جهت خرید و مشاهده قیمت تلویزیون ال جی در سایت دبی کوچولو روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

تلویزیون ال جی 55SM9000

تلویزیون سامسونگ 55Q60R


تلویزیون 55 اینچ سامسونگ مدل Q60R یکی دیگر از تلویزیون‌هایی است که در لیست بهترین تلویزیون 20 میلیون قرار گرفته است. این تلویزیون دارای پنل VA است و تمامی تصاویر را با کنتراست بسیار بالایی ارائه می‌دهد. هر چه میزان کنتراست تلویزیون افزایش یابد شما می‌توانید تمامی تصاویر با جزئیات بالا و کاملا دقیق و گسترده تماشا کنید. تلویزیون هوشمند سامسونگ 55Q60R با اینکه از زاویه دید محدودی برخوردار است اما با این حال تمامی تصاویر و صحنه‌ها را کاملاً با کیفیت برای شما ارائه می‌دهد. این تلویزیون کیفیت تصویر و تراکم پیکسلی 3840 * 2160 پیکسل دارد. با این تراکم پیکسلی تمامی جزئیات تصویر مشاهده شده و هیچ نویز و تاری وجود ندارد. تلویزیون سامسونگ 55Q60R در سال 2019 به بازار عرضه شده است و تکنولوژی QLED دارد و می‌تواند امکانات بسیار قابل توجهی را برای شما فراهم کند. تلویزیون QLED سامسونگ 55Q60R از روشنایی و نور صفحه نمایش بالایی برخوردار است و تمامی تصاویر به صورت جذاب و کاملا روشن برای شما ارائه میدهد و شما حتی کوچکترین جزئیات تصاویر را نیز بر روی صفحه نمایش 55 اینچ مشاهده می‌کنید.

تلویزیون هوشمند سامسونگ 55Q60R دارای 20 وات توان صوتی است و به سیستم صوتی دو کاناله مجهز شده است. این تلویزیون پردازنده قدرتمندی به نام Quantum Processor 4K دارد که می‌تواند با سرعت و قدرتی بسیار بالا تمامی اطلاعات و داده‌ها را آنالیز کرده و آنها را با کیفیت بسیار بالایی ارائه دهد. تلویزیون Quantum سامسونگ 55Q60R تمامی برنامه‌ها را با سرعت بالا پردازش و تجزیه و تحلیل می‌کند. این تلویزیون یکی از بهترین تلویزیون‌ها برای انجام بازی‌های مختلف می‌باشد. تلویزیون اسمارت سامسونگ 55Q60R دارای گیرنده‌های DVB-T، DVB-T2، DVB-C است و از سیستم عامل تایزن پشتیبانی می‌کند. این تلویزیون دارای قابلیت اتصال به موبایل و قابلیت اتصال به اینترنت می‌باشد. یکی از نکات پرطرفدار و مهیج تلویزیون سامسونگ 55Q60R قابلیت اتصال به اینترنت آن است که شما به راحتی می‌توانید به اینترنت متصل شده وبگردی کنید و در مرورگر قدرتمند به گشت و گذار بپردازید. تلویزیون QLED سامسونگ 55Q60R از فرمان‌های صوتی Google Assistant و Amazon Alexa پشتیبانی می‌کند به همین دلیل کاربران می‌توانند به جای اینکه دنبال یک مطلبی باشند و آن را تایپ کنند از صدا استفاده کرده و به راحتی با استفاده از جستجوی صوتی به هرچه می‌خواهند برسند.

تلویزیون 2019 سامسونگ 55Q60R دارای برنامه SmartThings میباشد و شما میتوانید تمامی دستگاه‌های هوشمند خانه‌تان را مدیریت و کنترل کنید حتی از راه دور. همچنین این محصول با تمامی محصولات اپل نیز سازگار می‌باشد و شما می‌توانید محصولات برند اپل را نیز به تلویزیون سامسونگ 55Q60R متصل کنید. قاب پشتی تلویزیون هوشمند سامسونگ مدل 55Q60R چهار پورت HDMI و پورت USB دارد و امکان اتصال انواع دیوایس‌های خارجی فراهم شده است. تلویزیون سامسونگ صفحه نمایش 55 اینچ دارد و کاملا شیک و زیبا می‌باشد. برای قرار دادن این تلویزیون بر روی میز پایه‌های دو شاخه ای در نظر گرفته شده است. برای مشاهده قیمت تلویزیون سامسونگ در سایت دبی کوچولو کلیک کنید.

تلویزیون سامسونگ 55Q60R

تلویزیون سونی 55X8000H


تلویزیون 55 اینچ سونی مدل X8000H یکی از بهترین تلویزیون‌ها در مقایسه با تلویزیون‌های ال جی و سامسونگ می‌باشد. این تلویزیون در رنج قیمت 20 میلیون قرار دارد و امکانات مختلفی را از نظر کیفیت تصویر و سیستم صوتی و حتی از نظر اسمارت بودن برای شما فراهم کرده است. تلویزیون 55 اینچ سونی 55X8000H دارای پنل IPS است و زاویه دید گسترده ای دارد و با وجود این پنل شما حتی تصاویر را از زوایای غیر مستقیم نیز با کیفیت بسیار بالایی مشاهده می‌کنید. تلویزیون هوشمند سونی 55X8000H دارای کیفیت تصویر 4K است و تمامی تصاویر و کاملاً گسترده و دقیق برای شما ارائه می‌دهد. کاربران با خرید تلویزیون سونی 55X8000H رنگین کمانی از رنگ‌های مختلف را به خانه خود وارد کرده‌اند. تلویزیون هوشمند سونی 55X8000H در لیست بهترین مدل سونی تا سقف 20 میلیون قرار گرفته است. این تلویزیون صفحه نمایش 55 اینچ دارد و در سال 2020 به بازار عرضه شده است.

تلویزیون سونی 55X8000H یکی از محصولات سری 8 سونی محسوب می‌شود. این محصول دارای قابلیت اسمارت است و با داشتن سیستم عامل اندروید شما به برنامه‌های نامحدودی دسترسی دارید. همچنین این امکان برای شما فراهم شده است که دنیایی از اپلیکیشن و برنامه‌ها و بازی‌های مختلف را دانلود کرده و به تلویزیون نصب کنید و از تماشای آنها لذت ببرید. تلویزیون 55 اینچ X8000H سونی 20 وات توان صوتی دارد و تمامی صداها را با کیفیت بسیار بالا در سراسر محیط انتشار می‌دهد. این تلویزیون دارای گیرنده DVB-T2، DVB-T است و بسیار شیک و زیبا طراحی شده است. تلویزیون اسمارت سونی 55X8000H قابلیت اتصال به موبایل دارد و شما می‌توانید با استفاده از وای فای یا کابل lan به اینترنت متصل شده و وبگردی کنید. همچنین این محصول بسیار شیک و زیبا طراحی شده است و چهار پورت HDMI و پورت USB دارد. با وجود این پورت‌ها شما به راحتی می‌توانید تمامی محتواهای خودتان را از سایر دستگاه‌ها به صفحه نمایش 55 اینچ تلویزیون منتقل کرده و اطلاعات و داده‌های تان را در ابعاد بزرگتر و با کیفیت بهتر مشاهده کنید.

یکی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های پایه‌های تلویزیون 2020 سونی 55X8000H این است که این پایه‌ها دارای قابلیت نگهداری کابل هستند و ظاهری کاملاً مرتب و منظم را در اطراف تلویزیون شما ایجاد می‌کنند. تلویزیون 2020 سونی 55X8000H دارای فرمت تصویری Dolby Vision است و می‌تواند تمامی تصاویر با کیفیت خارق العاده نمایش دهد. همچنین وجود فرمت صوتی Dolby Atmos ویژگی صوتی این محصول می‌باشد. سونی تلویزیون 55X8000H را به موتور پردازشگر X1™ 4K HDR Processor مجهز نموده است و این موضوع موتور پردازشگر تمامی اطلاعات را تجزیه و تحلیل کرده و کیفیت آنها را افزایش می‌دهد. تلویزیون سونی 55X8000H با دستیارهای صوتی مختلفی هماهنگ است و به فروشگاه گوگل پلی نیز دسترسی دارد.

جهت خرید و مشاهده قیمت تلویزیون سونی در سایت دبی کوچولو بر روی لینک درج شده کلیک کرده و انواع مدل ها را به همراه قیمت مشاهده نمایید.

تلویزیون سونی 55X8000H

تلویزیون ال‌جی 55SM8600


تلویزیون 55 اینچ ال جی مدل SM8600 یکی از محصولات سال 2019 برند ال جی است که شما به راحتی می‌توانید این تلویزیون را با رنج قیمت 20 میلیون خریداری نمایید. تلویزیون هوشمند ال جی مدل SM8600 صفحه نمایش 55 اینچ دارد و کاملا شیک و زیبا طراحی شده است. این تلویزیون دارای پنل IPS است و زاویه دید گسترده ای دارد. منظور از زاویه دید گسترده این است که شما می‌توانید تصاویر و محتوا را به صورت دسته جمعی و زوایای غیر مستقیم مشاهده کرده و در این صورت هیچ گونه افت کیفیتی وجود ندارد. تلویزیون اسمارت ال جی 55SM8600 دارای کیفیت تصویر 4K است و از نظر کیفیت تصویر دارای SUHD می‌باشد و به قابلیت نانوسل مجهز شده است. با وجود هر کدام از این قابلیت‌ها تمامی محتوا کاملاً طبیعی و با کیفیت بسیار بالا به نمایش گذاشته می‌شود.

تلویزیون 55 اینچ ال جی SM8600 از سرعت رفرش تصویر 120 هرتز برخوردار است. با وجود این قابلیت شما می‌توانید انواع کنسول‌های بازی را به تلویزیون 55SM8600 متصل کرده و بازی‌های تان را با سرعت و هیجان شگفت‌انگیز انجام دهید. همچنین تمامی صحنه‌های سریع و اکشن و مسابقات ورزشی بدون تاری و تاخیر برای شما ارائه می‌شود. تلویزیون اسمارت ال جی 55SM8600 به قابلیت Dolby Vision و دالبی اتموس مجهز شده است و از نظر کیفیت تصویر و سیستم صوتی کاملاً قدرتمند عمل می‌کند. همچنین با وجود پردازنده هوشمند آلفا 7 شما می‌توانید تمامی تصاویر را به صورت آنالیز شده دریافت کرده و هیچ‌گونه تاخیر و تاری بر روی صفحه نمایش وجود ندارد. تلویزیون ال جی 55SM8600 از نظر سیستم صوتی نیز کاملاً قدرتمند است و 20 وات توان صوتی دارد. این تلویزیون به سیستم صوتی دو کاناله مجهز شده است و دارای قابلیت اتصال به موبایل می‌باشد. همچنین وجود قابلیت اتصال به اینترنت باعث شده است که شما امکان وبگردی و گشت و گذار در صفحات مجازی را نیز داشته باشید. تلویزیون 2019 ال جی 55SM8600 دارای هوش مصنوعی می‌باشد و با فرمان‌های صوتی Google Assistant و Alexa کاملاً سازگار است. این تلویزیون به گیرنده‌های DVB-T2، DVB-S2، DVB-C مجهز شده است و دنیایی از شبکه‌ها و برنامه‌های مختلف را برای شما فراهم می‌کند.

تلویزیون اسمارت ال جی 55SM8600 دارای سیستم عامل webos است و به نسخه 2019 این سیستم‌ عامل مجهز شده است. شما می‌توانید به راحتی این نسخه را با استفاده از USB یا از طریق آنلاین آپدیت کرده و از نسخه 2021 استفاده کنید. تلویزیون هوشمند ال‌جی 55SM8600 چهار پورت HDMI و سه پورت USB دارد. همچنین این محصول از تاخیر در ورودی بسیار کمی برخوردار است و زمان پاسخگویی سریع دارد. همه این ویژگیها باعث شده این تلویزیون برای انجام بازی‌های مختلف گزینه بسیار مناسبی باشد؛ زیرا کمترین تاری و نویز را در صحنه‌های سریع ارائه می‌دهد. تلویزیون 2019 ال جی 55SM8600 زاویه دید گسترده دارد و شما میتوانید از تمامی جهات برنامه‌های مورد علاقه خودتان را مشاهده کنید. به طور کلی تلویزیون 55 اینچ ال جی SM8600 برای مشاهده فیلم‌ها و برنامه‌های مختلف و انجام بازی‌ها یا حتی برای استفاده به عنوان مانیتور گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود.

تلویزیون ال‌جی 55SM8600

تلویزیون 55 اینچ ال جی 55SM8100


تلویزیون اسمارت ال جی مدل 55SM8100 یکی از تلویزیون‌های سری 8 ال‌جی محسوب می‌شود. این تلویزیون محصول سال 2019 ال جی است و در لیست خوش فروش ترین مدل‌های نانوسل ال جی قرار گرفته است. تلویزیون 55 اینچ ال جی SM8100 دارای پنل IPS است و زاویه دید گسترده ای دارد. همچنین این محصول به کیفیت تصویر 4K مجهز شده است و می‌تواند لحظات بسیار زیبا و خارق العاده‌ای را از نظر تصویری برای شما فراهم کند. تلویزیون 2019 ال جی 55SM8100 دارای فناوری نانو سل است و از طیف گسترده ای از رنگ‌ها پشتیبانی می‌کند. با وجود کیفیت تصویر فورکا شما تمامی تصاویر را کاملا دقیق دریافت کرده و کوچکترین جزئیات را نیز بر روی صفحه نمایش 55 اینچ مشاهده می‌کنید. تلویزیون 4K ال جی 55SM8100 پنل IPS دارد و زاویه دید گسترده و کنتراست متوسطی برخوردار است.

تلویزیون ال جی 55SM8100 از سرعت رفرش تصویر 60 هرتز پشتیبانی می‌کند و می‌تواند تمامی تصاویر و محتوا را بدون تاخیر و تاری ارائه دهد. تلویزیون اسمارت 55SM8100 ال جی 20 وات توان صوتی دارد و به سیستم صوتی دو کاناله مجهز شده است. این محصول دارای پردازنده چهار هسته‌ای است و دارای فناوری Local Dimming می‌باشد. با وجود این فن آوری تمامی صفحه نمایش تلویزیون به صورت موضعی کنترل شده و نور و روشنایی هر بخش کنترل می‌شود. تلویزیون 55 اینچ ال جی 55SM8100 دارای گیرنده‌های DVB-T2، DVB-S2، DVB-C است و برنامه‌های مختلف را برای شما فراهم می‌کند. این محصول از نظر سیستم صوتی دو بلندگوی قدرتمند دارد و 20 وات صدایی کاملا رسا و واضح را در سراسر محیط انتشار می‌دهد. تلویزیون ال جی 55SM8100 فناوری DTS Virtual:X نیز پشتیبانی می کند به همین دلیل صدای پخش شده کاملاً قدرتمند می‌باشد.

به طور کلی تلویزیون ال جی 55SM8100 یک محصول هوشمند با قابلیت‌های اسمارت است و شما می‌توانید از مرورگر وب این تلویزیون استفاده کرده و به سایت‌ها و صفحات مختلف دسترسی داشته باشید. تلویزیون 2019 ال جی 55SM8100 تمامی برنامه‌ها و بازی‌ها را با کیفیت بسیار بالا برای شما ارائه می‌دهد. سیستم عامل به کار رفته در این تلویزیون از نوع سیستم عامل webOS می‌باشد. ال جی تلویزیون 55SM8100 را به قابلیت اتصال به موبایل و قابلیت اتصال به اینترنت مجهز کرده است. این محصول کاملا شیک و زیبا می‌باشد و از چهار پورت HDMI و پورت USB برخوردار است.

تلویزیون ال جی 55SM8100

تلویزیون ال جی 55NANO86


تلویزیون هوشمند ال جی مدل 55NANO86 یکی از ال ای دی‌های شیک و خوش طرح سال 2020 محسوب می‌شود. این تلویزیون دارای پنل IPS است و زاویه دید گسترده ای دارد. تلویزیون ال ای دی ال جی 55NANO86 به کیفیت تصویر 4K مجهز شده است و می‌تواند تمامی تصاویر کامل با کیفیت برای شما ارائه دهد. این محصول صفحه نمایش 55 اینچ دارد و در سال 2020 به به روزترین و جدیدترین قابلیت‌ها مجهز شده است. تلویزیون ال ای دی ال جی 55NANO86 دارای قابلیت نانو سل می‌باشد و طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها را پشتیبانی می‌کند. تلویزیون 2020 ال جی 55NANO86 دارای تراکم پیکسلی 3840 * 2160 پیکسل است. با وجود این تراکم پیکسلی گسترده شما تمامی تصاویر با کیفیت بسیار بالا و کاملا دقیق دریافت می‌کنید.

تلویزیون نانوسل ال جی 55NANO86 سرعت رفرش 120 هرتز دارد و تمامی صحنه‌های سریع و اکشن را با کیفیت بسیار بالا ارائه می‌دهد. این محصول دارای پردازنده آلفا 7 است و تمامی اطلاعات را کاملاً قدرتمند و با سرعت بالا پردازش می‌کند. تلویزیون ال ای دی ال جی 55NANO86 دارای فناوری دالبی ویژن می‌باشد با وجود این فرمت تصویری شما تمامی محتواها را با کیفیت تصویری بسیار بالایی مشاهده می‌کنید. این محصول در سال 2020 به بازار عرضه شده است و صدای 20 وات برخوردار است و به بلندگوهای Ultra Surroun مجهز شده است. صدای پخش شده کاملا رسا و همه جانبه است و شما در هر نقطه از محیط که باشید صداها را با کیفیت بسیار بالا دریافت می‌کنید. تلویزیون 2020 ال جی 55NANO86 قابلیت اتصال به اینترنت دارد و از چهار پورت HDMI و سه پورت USB برخوردار است.

این تلویزیون دارای گیرنده‌های DVB-T2، DVB-S2، DVB-C می‌باشد و با داشتن سیستم عامل webOS امکانات و قابلیت‌های گسترده ای را برای شما ارائه می‌دهد. تلویزیون 2020 ال‌جی 55NANO86 دسترسی شما را به وبگردی و برنامه‌های Netflix و YouTube بسیار راحت کرده است. داشتن هوش مصنوعی دستیار صوتی Google Assistant و Alexa قابلیت AppleAirPlay و Apple HomeKit برخی از مزیت‌ها و قابلیت‌های تلویزیون 55 اینچ ال جی 55NANO86 می‌باشد. تلویزیون 4K ال جی مدل 55NANO86 کاملا شیک و زیبا طراحی شده است.

تلویزیون ال جی 55NANO86

تلویزیون ال جی 55NANO80


تلویزیون 55 اینچ ال جی مدل 55NANO80 یکی دیگر از تلویزیون‌های نانوسل ال جی می‌باشد که در رنج قیمت 20 میلیون قرار دارد. این تلویزیون محصول سال 2020 و امکانات و قابلیتهای بسیار گسترده‌ای را برای شما ارائه می‌دهد. برای قرار دادن این تلویزیون بر روی میز پایه‌های دو شاخه ای در نظر گرفته شده است. قاب اطراف تلویزیون کاملاً ظریف و باریک است و به راحتی با تمامی خانه‌ها و دکوراسیون‌ها هماهنگ می‌شود. تلویزیون ال جی 55NANO80 دارای دو پورت USB و چهار پورت اچ دی ام آی است. این تلویزیون از نظر کیفیت تصویر دارای فرمت تصویر 4K است و پنل IPS مجهز شده است. تلویزیون نانوسل ال جی 55NANO80 از نظر سیستم صوتی 20 وات توان صوتی دارد و صدایی کامل و فراگیر و رسا تولید می‌کند. همچنین این محصول به سیستم عامل webos مجهز شده است قابلیت اتصال به موبایل و قابلیت اتصال به اینترنت نیز دارد.

تلویزیون ال جی 55NANO80

تلویزیون ال جی 65UM751


تلویزیون 65 اینچ ال جی مدل 65UM751 یکی از بهترین تلویزیون‌های 20 میلیونی بازار محسوب می‌شود. این تلویزیون صفحه نمایش 65 اینچ دارد و برای محیط‌های بزرگ کاملا مناسب است. تلویزیون هوشمند ال‌جی 65UM751 از کیفیت تصویر فورکا و تراکم پیکسلی گسترده پشتیبانی می‌کند و تمامی محتواها را با مرز 8 میلیون پیکسل نمایش می‌دهد. تلویزیون اسمارت ال جی 65UM751 پنل IPS دارد و زاویه دید گسترده ای برخوردار است. شما تمامی تصاویر راحتی از زاویه‌های غیر مستقیم نیز مشاهده می‌کنید که کاملا با کیفیت هستند و هیچ گونه افت کیفیتی ندارند. تلویزیون 65 اینچ ال جی 65UM751 قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر مجهز شده است و با داشتن فناوری 4K Upscaler می‌تواند محتوا‌های بی کیفیت را نیز ارتقا دهد. این تلویزیون زاویه دید گسترده دارد و این به خاطر پنل IPS می‌باشد.

همچنین ال جی تلویزیون 65UM751 را به استاندارد تصویری Active HDR مجهز کرده است. با وجود این استاندارد تصویر شما تمامی جزئیات تصاویر مشاهده می‌کنید. این محصول از نظر سیستم صوتی دو بلندگو دارد که از نوع بلندگوهای DTS Virtual:X می‌باشد و می‌تواند 20 وات توان صوتی را برای شما ارائه دهد. تلویزیون‌های ال جی 65UM751 به گیرند‌های DVB-T2، DVB-S2، DVB-C مجهز شده است و از قابلیت Airplay2 پشتیبانی می‌کند با وجود این قابلیت شما دستگاه‌هایی مانند iPhone، iPad یا Mac را به راحتی می‌توانید به تلویزیون 65UM751 متصل کرده و محتوا و داده‌هایتان را به اشتراک بگذارید. تلویزیون 65 اینچ ال جی UM751 قابلیت هوش مصنوعی دارد و دستیارهای صوتی Google Assistant و Amazon Alexa سازگار است. این محصول به سه پورت HDMI و دو پورت USB مجهز شده است و شما می‌توانید انواع دیوایس‌های خارجی را به راحتی به تلویزیون ال‌جی 65UM751 متصل کنید.

جهت خرید و مشاهده انواع قیمت تی وی در سایت دبی کوچولو روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

تلویزیون ال جی 65UM751

تلویزیون‌ هایسنس 65B7100


تلویزیون 65 اینچ‌ هایسنس مدل 65B7100 یکی دیگر از تلویزیون‌هایی است که در رنج قیمت 20 میلیون قرار دارد و شما به راحتی می‌توانید این تلویزیون را خریداری نمایید. تلویزیون هوشمند‌ هایسنس 65B7100 دارای پنل va است و کنتراست تصاویر بسیار بالایی برخوردار است. این تلویزیون زاویه دید محدودی دارد اما تمام این تصاویر و محتوا را کاملا با کیفیت برای شما ارائه می‌دهد. تلویزیون‌ هایسنس 65B7100 در سال 2019 به بازار عرضه شده است و کاملا شیک و زیبا می‌باشد. این محصول از کیفیت تصویر 4K برخوردار است و به فرمت استاندارد HDR مجهز شده است. سیستم صوتی دو کاناله و 20 وات توان صوتی از جمله ویژگی‌ها و قابلیت‌های صوتی این محصول می‌باشد.

همچنین تلویزیون اسمارت‌ هایسنس 65B7100 دارای فناوری‌های Dolby Audio و DTS Studio Sound است و صدایی کاملا رسا و با کیفیت پخش می‌کند. سیستم عامل به به کار رفته در تلویزیون هوشمند‌ هایسنس 65B7100 از نوع سیستم عامل VIDAA می‌باشد. شما به راحتی می‌توانید به اینترنت متصل شده وبگردی کرده و به تمامی برنامه‌های اینترنتی دسترسی داشته باشید. تلویزیون‌ هایسنس 65B7100 ریموت کنترل هوشمند دارد که دکمه‌های اختصاصی Netflix، YouTube ،Prime Video ،Freeview Play و Rakuten برخوردار است و به عنوان میانبر عمل کرده و شما را به راحتی به برنامه‌های مختلف می‌رساند. تلویزیون 65 اینچ‌ 65B7100 هایسنس 3 پورت HDMI و 2 پورت USB دارد.

تلویزیون‌ هایسنس 65B7100

نتیجه گیری


یکی از سوالاتی که کاربران هنگام خرید تلویزیون دارد این است که آیا می‌توان با 20 میلیون تلویزیون مناسب خرید؟ در این مقاله به بهترین تلویزیونهای 20 میلیونی بازار اشاره کردیم که شما می‌توانید هر کدام از این تلویزیون‌ها را با قیمتی بسیار مناسب خریداری کرده و از امکانات و قابلیت‌های بسیار گسترده ای برخوردار شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا