امکانات تلویزیون + آموزشتلویزیون

Regza Toshiba توشیبا چیست؟

Regza Toshiba توشیبا چیست؟

برند توشیبا یکی از برندهای نام آشنا در عرصه تولید محصولات خانگی محسوب می‌شود. این برند بعد از اینکه در سال 1875 از ادغام دو شرکت به وجود آمد در تولید لوازم خانگی مختلفی فعالیت داشته است. برند توشیبا بر اساس فنآوری انسان‌محور تحقیق و توسعه یافته است. این شرکت آینده نگری راحتی سادگی ایمنی و به وجد آوردن مشتریان خودش تاکید می‌کند. حوزه فعالیت برند توشیبا گسترده است و این برند در تولید تجهیزات نورپردازی ابزارهای روشنایی اداری و دفتری تجهیزات پزشکی تهویه مطبوع لوازم خانگی زیرساخت‌های شهری و صنعتی و غیر فعالیت دارد. در این مقاله در مورد رگزا توشیبا Regza Toshiba با شما گفتگو می‌کنیم. می‌خواهیم بدانیم که Regza Toshiba در یک تلویزیون توشیبا چیست و چگونه می‌توان آن را فعال نمود؟

Regza Toshiba توشیبا چیست؟


Regza Toshiba چیست؟

Regza Toshiba کنترل از راه دور تلویزیون‌های برند توشیبا می‌باشد. این کنترل از راه دور به راحتی می‌تواند با دستگاه‌هایی که تابعی از HDMI CEC هستند متصل شده و با استفاده از پایانه‌های HDMI آن قابلیت‌های مختلفی را در اختیار کاربران قرار دهد. با وجود این ریموت کنترل شما به راحتی می‌توانید یک دستگاه پخش دی وی دی یا یک کامپیوتر را متصل و مدیریت نمایید. برای اینکه بتوان یک گیرنده و دستگاه‌های پخش صوتی را به یکدیگر متصل نمود و ابزار و لوازمی همچون کابل‌های HDMI نیاز است. شما برای اینکه بتوانید این اتصال را برقرار نمایید نیازمند کابل‌های HDMI هستید.
اگر بخواهید چند دستگاه را به صورت همزمان با استفاده از ویژگی regza link متصل نمایید گاهی ممکن است این عملکرد قابلیت مطلوبی نداشته باشد بهتر است کابل HDMI را تهیه نمایید که کیفیت بالایی داشته و با لوگوی HDMI بعد از اینکه تمامی اتصالات را برقرار نمودید برای فعال کردن Regza Toshiba باید بر روی منوی تنظیمات بروید و گزینه Regza Toshiba را فعال نمایید. بعد از برقراری اتصال باید تمامی دستگاه‌های متصل شده را تنظیم کنید. برای تنظیم کردن هر کدام از این دستگاه‌ها می‌توانید به کتابچه راهنمای هر دستگاه مراجعه نمایید. یکی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های Regza Toshiba این است که به راحتی با تکنولوژی cec هماهنگ می‌شود و به همین دلیل می‌توان با استفاده از استاندارد HDMI دستگاه‌های مختلف را به یکدیگر متصل و مدیریت نمود. مدلهای ترکیبی regza link توشیبا دارای ویژگی‌های مختلفی هستند و امکانات و قابلیت‌های گسترده ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

برای اینکه بتوان کیفیت بالای داشت یکی از عنصر‌های بسیار مهم داشتن پروتکل HDMI cec و رابطه‌ای چند رسانه‌ای می‌باشد. سیستم کنترل کننده الکترونیکی چند دستگاه مجهز به HDMI باشد این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند که بتوانند به راحتی این دستگاه‌ها را به یکدیگر متصل نمایند و کارهای گسترده‌ای را با استفاده از ریموت کنترل انجام دهند. شما با برقراری این اتصال می‌توانید محتوا و داده‌های خودتان را به راحتی به اشتراک بگذارید. زمانی که با استفاده از کابل HDMI داده‌ها و اطلاعات منتقل می‌شود کیفیت تصاویر و صوت آنها نیز حفظ می‌شود. توشیبا سیستم کنترل HDMI خود را با عنوان رگزا به بازار عرضه نموده است. Regza link توشیبا در برندهای لپ تاپ دستگاه‌های پخش بلوری و تلویزیون نیز مشاهده می‌شود.

پیشنهاد میکنیم جهت خرید تلویزیون توشیبا در سایت دبی کوچولو بر روی لینک درج شده کلیک کرده و انواع مدل ها را به همراه قیمت مشاهده نمایید.

Regza Toshiba چیست؟
‏ CEC overview

در ادامه می‌خواهیم درباره ماهیت CEC با شما گفت‌وگو نماییم. استاندارد HDMI امکانات گسترده در اختیار کاربران قرار می‌دهد که بتوانند چند اجزای اچ دی ام آی جداگانه را به صورت خودکار به یکدیگر متصل نموده و اقدامات و کارهای مختلفی انجام دهند. برای استفاده از این قابلیت ابتدا باید هر دستگاه در زنجیره قابلیت‌ها به صورت خودکار اجزای HDMI را شناسایی نمود و سپس راه اندازی شود به عنوان مثال وضوح صفحه نمایش تنظیمات شبکه و قابلیت‌های صدای فراگیر امکانات و قابلیت‌های این پورت می‌باشد. یکی دیگر از ویژگی‌های CEC این است که امکان کنترل تمامی دستگاه‌ها را با استفاده از یک ریموت کنترل از راه دور در اختیار کاربران قرار می‌دهد به همین دلیل شما برای مدیریت کردن دستگاه‌های مختلف نیاز به چند کنترل نداشته و با یک ریموت کنترل جهانی می‌توانید کارهای خودتان را انجام دهید.

از ویژگی‌ها و قابلیت‌های regza link این است که برخلاف بسیاری از سیستم‌های cec به راحتی با سایر دستگاه‌های cec فعال شده و همکاری می‌کند. با توجه به بسته بندی یا ورق سخت افزار می‌توان مدل کنترل cec را پیدا نمود فارغ از اینکه وسیله‌ها و دستگاه‌های شما از چه برندی می‌باشد به راحتی می‌تواند با این ویژگی هماهنگ شده و امکانات و قابلیت‌های گسترده ای را در اختیار شما قرار دهد.

‏ CEC overview
راه اندازی Set up

برای اینکه بتوان از قابلیت regza link استفاده کرد شما باید یک تلویزیون توشیبا که با کنترل سازگار است داشته باشید و همچنین یک تلویزیون پرس به عنوان ‌هاب کنترل سیستم شما نیز می‌تواند از ریموت کنترل از راه دور برای کنترل تجهیزات سازگار استفاده نمایند. کارهایی که شما به راحتی می‌توانید با استفاده از این قابلیت انجام دهید شامل بازی مکث و ضبط روشن و خاموش و دیگر امورات می‌باشد. هر کدام از این اقدامات به صورت مستقیم با استفاده از یک گیرنده ای وی و یک سوئیچ اچ دی ام آی به‌ هاب متصل میشود این اقدامات تا زمانی که دستگاه‌های سازگار بر روی صفحه نمایش نشان داده می‌شود ادامه دارد.

‏ regza link امکان کنترل و هدایت دستگاه‌ها را به صورت خودکار در اختیار کاربران قرار می‌دهد. شما زمانی که مدیریت آن را روشن می‌کنید می‌توانید برای انجام کارهای مختلف از این قابلیت استفاده نمایید به عنوان مثال سوئیچ گیرنده تلویزیون یک ورودی صحیح به صورت خودکار متصل شده و ورودی سوئیچ پخش بلوری در هنگام بازی کردن بر روی صفحه نمایش پخش می‌شود. اگر شما قصد ندارید که سینما خانگی خودتان را گوش دهید می‌توانید تبدیل‌های صوتی صدای تلویزیون به بلندگو را نیز خاموش نمایید تمامی این کارها فقط با داشتن یک ریموت از راه دور انجام میشود.

پیشنهاد میکنیم جهت مشاهده قیمت تلویزیون در سایت دبی کوچولو بر روی لینک درج شده کلیک کنید.

راه اندازی Set up
نتیجه گیری

برند توشیبا در سال 1875 از ادغام دو شرکت در توکیو ژاپن به وجود آمد این برند در تولید و عرضه محصولات مختلفی مانند تجهیزات فناوری اطلاعات و ارتباطات قطعات الکترونیکی سیستم‌های برق و غیر فعالیت دارد. regza کنترل از راه دور تلویزیون‌های توشیبا می‌باشد و این امکان را به کاربران فراهم می‌کند که به راحتی با سایر دستگاه‌های سازگار متصل شوند برای اینکه بتوان بین یک گیرنده و دستگاه‌های پخش صوتی اتصال برقرار نمود نیازمند به کابل‌های اچ دی ام ای هست باید به این نکته توجه داشت که اگر چندین دستگاه به صورت همزمان به ویژگی regza متصل شود ممکن است که کارایی مناسبی نداشته باشد.

Regza Toshiba توشیبا چیست؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا