امکانات تلویزیون + آموزشتلویزیون

اندروید تی وی (Android TV) – تلویزیون آندروید چیست؟

اندروید تی وی (Android TV)

اندروید TV سیستم عاملی است که در برخی از تلویزیون‌ها به کار می‌رود. این سیستم عامل توسط گوگل برای تلویزیون‌های هوشمند به کار می‌رود. اندروید تی وی (Android TV) پلتفرم هوشمندی برای محیط‌های سرگرم کننده محسوب می‌شود. سیستم عامل اندروید تی وی (Android TV) در برخی از تلویزیون‌ها مانند Sony، sharp و LeEco به کار می‌رود. اندروید تی وی مانند همان سیستم عامل اندروید یا ios می‌باشد اما با این تفاوت که برای استفاده بر روی تلویزیون‌ها قرار داده شده است. سیستم عامل‌های متعددی در بازار وجود دارد به عنوان مثال برند ال جی از سیستم‌عامل webOS در محصولات خود استفاده می‌کند سامسونگ نیز سیستم عامل تایزن Tizen را به کار می‌برد. پیشنهاد میکنیم جهت خرید تلویزیون ال جی و اطلاع از قیمت تلویزیون سامسونگ در سایت دبی کوچولو بر روی لینک های درج شده کلیک کرده و انواع مدل ها را به همراه قیمت مشاهده نمایید.
سیستم عامل اندروید روشی پویا برای یافتن محتوا‌ها می‌باشد این سیستم عامل کارایی chromecast را دارد و شما می‌توانید محتوای موبایل اندرویدی خودتان را بر روی نمایشگر بزرگ تلویزیون منتقل کنید. اندروید تی وی (Android TV) امکانات و قابلیت‌های فراوانی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با وجود این سیستم عامل شما می‌توانید محتوای مورد علاقه خودتان را مشاهده نموده بازی‌های متفاوت انجام دهید یا به صورت هوشمند مطالب مختلف را جستجو نمایید. برای جستجو کردن مطالب مختلف در تلویزیون‌های اندروید شما می‌توانید مطالب مورد نظر خودتان را در اینترنت جستجو نمایید. می‌توانید از نوار جستجو تایپ کرده یا با استفاده از دکمه جستجوی صوتی محتوای مورد علاقه خودتان را پیدا کنید. بر روی ریموت کنترل دکمه مخصوص جستجوی صوتی وجود دارد. تلویزیون‌های اندروید TV امکانات و سرویس‌های مختلفی مانند یوتیوب را در اختیار شما قرار میدهد. در این مقاله قصد داریم درباره ماهیت و چگونگی عملکرد اندروید تی وی (Android TV) با شما گفتگو کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با فروشگاه اینترنتی زیگمو همراه باشید.

اندروید تی وی (Android TV)


اندروید Android

کلمه اندروید در اصل لغت یونانی می‌باشد و به معنی مرد انسان شبه آدم ربات است. این واژه در اصطلاح نام سیستم عاملی است که گوگل برای Smart Phone تبلت به کاربرد است. امروز اندروید برای تلویزیون‌ها نیز ارائه می‌شود. اکنون ده‌ها شرکت هستند که بر روی تلویزیون‌های خودشان سیستم‌عامل اندروید را قرار می‌دهند. نماد سیستم عامل اندروید مانند یک ربات انسانی می‌باشد. گوگل در کنفرانس سال 2014 از اندروید تی وی (Android TV) رونمایی کرد. این سیستم عامل امکان جستجوی خدمات و امکانات مختلف را در اختیار کاربران قرار می‌دهد شما می‌توانید به آسانی و تنها با فشار دادن یک دکمه به دنیایی از اطلاعات و محتوا وارد شده و محتوای مورد علاقه خودتان را مشاهده نمایید.
برای اینکه بتوان از برندهای معتبر خرید کرد باید به برندهایی مانند Nvidia مراجعه نمود بهترین اندروید تی وی (Android TV) برای Nvidia می‌باشد و از فرمت‌های مختلفی نیز پشتیبانی می‌کنند. دستگاه‌های دیگر مانند Nexus Player نیز می‌توانند امکانات و قابلیت‌های اندروید تی وی (Android TV) را برای شما به ارمغان بیاورند. این دستگاه‌ها از قیمت پایین‌تری نیز برخوردار هستند. همچنین Xiaomi Mi Box یک دستگاه 4k است که مشخصات نسبتاً خوبی دارد و تقریباً از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. یکی دیگر از گزینه‌های موجود در بازار Razer Forge می‌باشد. این دستگاه نیز می‌تواند امکان دسترسی به قابلیت‌های اندروید تی وی (Android TV) را برای کاربران فراهم کند. بهترین گزینه این است که شما به دنبال خرید تلویزیون هوشمندی باشید که به طور پیشفرض مجهز به سیستم عامل اندروید تی وی (Android TV) می‌باشد. پیشنهاد میکنیم برای مشاهده انواع تلویزیون اندروید ANDROID روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

اندروید Android
اندروید تی وی (Android TV) چیست؟

اندروید تی وی (Android TV) دستگاهی می‌باشد که برای صفحات نمایش بزرگ مانند تلویزیون به کار می‌رود. وجود اندروید تی وی (Android TV) در تلویزیون‌ها باعث شده است که شما به تمامی فروشگاه‌های اندرویدی و برنامه‌های موجود به راحتی دسترسی داشته باشید و می‌توانید آنها را دانلود نموده و بر روی تلویزیون نصب کنید و آنها را به راحتی کنترل کنید. همچنین با وجود اندروید TV تمام کارهایی که یک ستاباکس اندرویدی انجام می‌دهد را نیز در خود دارد به عنوان مثال شما می‌توانید از قابلیت پخش آنلاین بهره گرفته و محتوای مورد علاقه خودتان را با کیفیت بالا در ابعاد بزرگتر مشاهده کنید. اندروید تی وی (Android TV) با محیط تلویزیون بهینه‌ سازی شده است باید گفت که اندروید TV فقط توسط برنده توسط کمپانی گوگل به کار نمی رود برند‌های دیگری مانند Razer و Nvidia نیز از این قابلیت استفاده کرده و تلویزیون‌های مجهز به اندروید تی وی (Android TV) به بازار عرضه می‌کنند. باید گفت که اندروید تی وی (Android TV) پلتفرمی است که برای دستگاه‌های تلویزیون به کار می‌رود. شاید این سوال برای شما مطرح شود که چرا چندین اندروید تی وی (Android TV) متعدد در بازار وجود دارد؟
به شما پیشنهاد می‌دهیم که در گوگل یا فروشگاه‌های اینترنتی مانند آمازون عبارت اندروید تی وی (Android TV) را جستجو نمایید. بعد از انجام جستجو شما با موارد بسیار زیادی روبرو خواهید شد باید گفت که تمامی این موارد اندروید تی وی (Android TV) نمی باشند و فقط دستگاه‌هایی هستند که مجهز به سیستم عامل اندروید می‌باشند و این امکان برای این دستگاه وجود دارد که به تلویزیون شما متصل شوند دستگاه‌هایی که تحت عنوان سیستم عامل اندروید تی وی (Android TV) معرفی می‌شوند در واقع مجهز به سیستم عامل اندروید تی وی (Android TV) نمی باشند. زیرا این دستگاه‌ها اجازه دسترسی به اندروید تی وی (Android TV) را ندارند دستگاه‌های مورد نظر از تکنیک‌های هک خاصی استفاده نموده و بر روی سیستم عامل اندروید تغییرات ایجاد می‌کنند به گونه‌ای که دسترسی به تلویزیون برای کاربران فراهم می‌شود. باید گفت که برخی از همین دستگاه‌ها امکان دسترسی کاربران را به Play Store فراهم نمی‌کند.

اندروید تی وی (Android TV) چیست؟
قابلیت‌های اندروید تی وی (Android TV) چیست؟

اندروید نرم افزار اندرویدی است که امکانات و قابلیت‌های فراوانی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، به عنوان مثال این سیستم عامل از تمامی برنامه‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای گوشی‌های هوشمند و تبلت ارائه شده است پشتیبانی می‌کند و می‌تواند امکان دانلود برنامه‌های مختلف را برای کاربران فراهم کند. شما می‌توانید با تهیه یک تلویزیون اندروید تی وی (Android TV) محتویات مورد علاقه خودتان را جستجو نمودم و آنها را با کیفیت بالا در ابعادی بزرگتر مشاهده نمایید. برای جستجو کردن محتوای مورد نظر خودتان میتوانید عبارت مورد نظر را تایپ کرده یا از دکمه دستیار صوتی که بر روی ریموت کنترل قرار دارد استفاده کنید باید به این نکته اشاره کرد که دستیار صوتی Google Assistant دنیای جدیدی از خدمات را برای کاربران ارائه می‌دهد. شما با استفاده از این دستیار صوتی می‌توانید با تلویزیون تعامل صوتی داشته و دستورات خودتان را از طریق صدا و صحبت کردن ارائه دهید.
اندروید تی وی (Android TV) برای اینکه محتویات را به بهترین شکل ممکن ارائه دهد به گوگل پلی استور Google Play Store متکی می‌باشد. برای جستجو کردن محتویات مختلف اندروید تی وی (Android TV) از تمامی ارائه دهندگان خدمات آنلاین بهره می‌گیرد. از قابلیت‌های اندرویدی این است که کاربران می‌توانند با همان کیفیت پلی استیشن و Amazon Fire TV بازی‌های مختلف را انجام دهند امروزه شرکت‌ها و برندهای مختلفی هستند که در محصولات خودشان از اندروید تی وی (Android TV) استفاده می‌کنند. بیشتر تلویزیون‌های هوشمند مجهز به پلتفرم اندروید تی وی (Android TV) می‌باشند و می‌توانند امکانات و قابلیت‌های مختلفی را مانند تماشای فیلم یا برنامه‌های تلویزیونی به صورت آنلاین برای کاربران فراهم کنند.

قابلیت‌های اندروید تی وی (Android TV) چیست؟
سیستم عامل اندروید و سیستم عامل webOS

اندروید TV دسترسی کاملی را به مرکز گوگل پلی برای کاربران فراهم می‌کند شما می‌توانید با خرید تلویزیون‌های اندروید TV به صورت پیش فرض به مجموعه ای از هزاران فیلم برنامه تلویزیونی و قطعه‌های موسیقی دسترسی داشته باشید و برای دسترسی به این اطلاعات فقط کافیست یک اکانت گوگل داشته باشید. شما به راحتی می‌توانید با داشتن یک سیستم عامل اندروید ویدیو‌های نتفلیکس و یوتیوب را بر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون مشاهده کنید البته می‌توانید ابتدا فیلم‌ها یا محتوای مورد علاقه خودتان را با استفاده از مرورگر گوشی جستجو کرده و سپس با یک پورت یا ورودی‌های مختلف صفحه نمایش گوشی را به صفحه نمایش بزرگ تلویزیون منتقل کنید. تلویزیون‌هایی که مجهز به سیستم عامل اندروید هستند امکان بازی کردن و انتقال اطلاعات مختلف را با استفاده از کروم کست فراهم می‌کند. مدیر مهندسی اندروید در نمایشگاه سال 2014 اعلام داشت که تلویزیون‌هایی که بر مبنای سیستم عامل اندروید عمل می‌کنند می‌توانند ویدیوها را از منابعی مانند ورودی تلویزیون گیرنده پروتکل اینترنت و HDMI شناسایی کرده و آنها را با کیفیت بالا برای کاربران ارائه دهد.
امروزه تلویزیون‌هایی که مجهز به سیستم عامل اندروید هستند. طرفداران بسیار زیادی دارند و این تلویزیون‌ها با استقبال گرم کاربران روبرو شده است. شما می‌توانید تلویزیون‌های اندروید تی وی (Android TV) را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه اینترنتی زیگمو تهیه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با قابلیت‌های اندروید تی وی (Android TV) با ما همراه باشید.

سیستم عامل اندروید و سیستم عامل webOS
قابلیت‌ها و مزایای اندروید تی وی (Android TV) چیست؟

باید گفت که اندروید TV کاربران را به سرویس‌های گوگل فراهم می‌کند و در کنار این قابلیت طیف گسترده‌ای از ورودی‌های مختلف مانند HDMI دریافت کننده‌های IPTV و ورودی‌های معمولی تلویزیون را نیز پشتیبانی می‌کند. یکی دیگر از قابلیت‌های این تلویزیون‌ها قابلیت Google Cast می‌باشد با وجود این قابلیت شما می‌توانید به راحتی محتواهای گوشی هوشمند و تبلت خودتان را بر روی صفحه نمایش تلویزیون منتقل کرده و آنها را با کیفیتی بالاتر و در ابعادی بزرگتر مشاهده نمایید. رابط کاربری اندروید تی وی (Android TV) برای صفحات نمایش بزرگ مانند تلویزیون طراحی شده است شما به راحتی می‌توانید در میان اپلیکیشن‌ها بازی‌ها و سایر محتوا‌ها جستجو کرده و محتوای مورد علاقه خودتان را پیدا کنید. سیستم عامل اندروید بر مبنای موتور جستجوی گوگل عمل می‌کند به همین دلیل شما به راحتی به محتوای فراوانی دسترسی دارید و می‌توانید اطلاعات فراوانی در مورد بازیگران کلکسیون‌ها و حتی لیستی از نامزدهای جوایز مختلف مانند اسکار را دریافت کنید.

قابلیت‌ها و مزایای اندروید تی وی (Android TV) چیست؟
پلتفرم اندروید تی وی (Android TV) و کنسول‌های بازی

Android TV با با سرویس های بازی فعلی گوگل یعنی Play Games ادغام شده است. کاربران می‌توانند اطلاعات بازی‌های خود را در فضای ابری ذخیره کنند و با استفاده از تلویزیون یا حتی دستگاهی دیگر مانند گوشی هوشمند ادامه دهند. پلتفرم اندروید تی وی (Android TV) با ویژگی‌های لایک کردن و تابلو امتیازات سرویس بازی گوگل ادغام شده است و با ایجاد رقابت برای علاقه‌مندان می‌توانند بازی‌های مختلف را دلچسب نماید. گوگل بازی‌های مختلفی را به صفحه نمایش تلویزیون‌ها وارد کرده است و به همین دلیل توسعه دهندگان بازی می‌توانند بازی‌هایی با قابلیت تقسیم صفحه نمایش تلویزیون در فضای سیستم عامل اندروید ارائه دهند. تلویزیون اندروید با گوگل پلی گیم ادغام شده است و به همین دلیل این امکان برای کاربران وجود دارد که بتوانند بازی‌های چند نفره را بدون اینکه از چه دستگاهی استفاده می‌کنند با یکدیگر انجام دهند. شما می‌توانید با استفاده از تلویزیون تلفن‌هوشمند یا تبلت با یکدیگر بازی کنید و دیگر نیازی به هماهنگی تمامی دستگاه‌ها با یکدیگر وجود ندارد. اندروید TV انواع مختلفی از اشکال مانند تلویزیون ست‌تاپ باکس‌ و استریم باکس‌ها و غیره را دارند. اندروید تی وی (Android TV) در تلاش است که قابلیت‌های سرویس‌های اینترنتی را بر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون محبوب کرده و کاربران بسیاری را به خود جلب نماید. تلویزیون‌هایی که مجهز به سیستم عامل اندروید هستند تمامی کارهایی را که یک TV box متصل به اینترنت انجام می‌دهد را به خوبی ایفا می‌کند.

پلتفرم اندروید تی وی (Android TV) و کنسول‌های بازی
قیمت اندروید باکس‌ها

برای خریدن یک اندروید باکس باید به عوامل مختلفی توجه نمود و ویژگی اندروید باکس‌ها باعث شده است که هرکدام قیمت‌های مختلفی داشته باشند. اما به طور کلی باید گفت که قیمت اندروید باکس‌ها عامل از جمله تاثیر سخت افزار، پورت‌های ورودی و خروجی و لوازم جانبی اندروید باکس‌ها ارتباط دارد.
سخت افزارهایی که بر قیمت اندروید باکس موثر هستند کدامند؟
قطعات سخت افزاری که در اندروید باکس‌ها به کار رفته است باعث می‌شود یک اندروید باکس قیمت بالا یا پایین داشته باشد. به عنوان مثال سخت افزارهایی که ممکن است وجود داشته باشد عبارت است از: پردازنده حافظه رم حافظه داخلی اندروید باکس و غیره. هر کدام از این سخت‌افزارها نقش مهمی در عملکرد و استفاده آسان از دستگاه دارد به عنوان مثال اندروید با کسی که دو گیگابایت حافظه دارد در مقایسه با اندروید با کسی که یک گیگ رم دارد عملکرد بهتری دارد. اندروید باکس‌هایی که قیمت پایین تری دارند دارای پردازنده‌های پایین تری نیز می‌باشند و کاربران می‌توانند فقط امور و کارهای ابتدایی را انجام دهند اندروید باکس‌های گرانتر مجهز به پردازنده‌های قوی تر حافظه داخلی ورم بیشتری هستند.
یکی دیگر از عواملی که بر قیمت اندروید باکس‌ها تاثیر دارد پورت‌های ورودی و خروجی یک اندروید باکس می‌باشد. این پورت‌ها بسیار مهم هستند و معمولاً اندروید باکس‌های گرانقیمت مجهز به خروجی صوتی دیجیتال نوری آپتیکال نیز می‌باشند. برخی از اندروید‌ها نیز دارای خروجی HDMI هستند و این قابلیت فراهم می‌شود که بتوانند محتوای صوتی و تصویری را با کیفیت بالا و به صورت همزمان منتقل کنند. در برخی از اندروید تی وی (Android TV)‌ها فقط پورت‌های ویدیویی وجود دارد و کیفیت HDMI با AV نیز قابل مقایسه نمیباشد اندروید باکس‌هایی که قیمت بالایی دارند گاهی اوقات مجهز به دو پورت usb و یک پورت hdmi و یک پورت حافظه خارجی SD هستند. در بازار اندروید باکس‌هایی هم وجود دارند که تا از سیم کارتها نیز پشتیبانی می‌کنند.
در اندروید باکس‌ها لوازم جانبی مختلفی وجود دارد که باعث می‌شود بر قیمت اندروید باکس موثر باشد. برخی از اندروید باکس‌ها قیمت ارزانی برخوردار هستند فقط سه یا چهار کابل دارند و مجهز به یک ریموت ساده می‌باشند اما اندروید باکس‌های گرانقیمت علاوه بر کابل دارای کنترل مجهز به Gyroscope هم هستند. نکته دیگری که در لوازم جانبی اندروید باکس‌های گران و ارزان متفاوت است و متفاوت است این است که کابلهای اندروید باکس‌های گرانقیمت کیفیت بالایی نیز دارند.

پیشنهاد میکنیم برای مشاهده انواع قیمت تی وی روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

قیمت اندروید باکس‌ها
برنامه‌های اندروید تی وی (Android TV) کدام است؟

تلویزیون‌هایی که دارای پلتفرم اندروید تی وی (Android TV) می‌باشد برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های اندرویدی مختلفی دارد در ادامه برخی از این برنامه‌ها را برای شما معرفی می‌کنیم. شما می‌توانید با توجه به نیاز و علاقه خودتان هر کدام از این برنامه‌ها را انتخاب نموده و با پلتفرم اندروید تی وی (Android TV) بر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون مشاهده نمایید.
برنامه نتفلیکس NETFLIX
یکی از بزرگترین سرویس دهندگان فیلم و برنامه‌های تلویزیونی است که در سراسر جهان شناخته شده است. امروزه کمتر کسی است که تاکنون اسم این برنامه را نشنیده باشد شما با داشتن یک تلویزیون اندروید تی وی (Android TV) می‌توانید به راحتی این برنامه را دانلود نموده و محتوا و برنامه‌های آن بهره بگیرید. یکی از نکاتی که باید در مورد استفاده از این برنامه اشاره نمود این است که باید ماهیانه حق اشتراک و آن را نیز بخرید.

  • Kodi
  • Kodi منبع باز و رایگان است که توانسته مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند. کاربران با استفاده از این برنامه می‌تواند محتوای صوتی و تصویری خودشان را با استفاده از usb یا ‌هارد منتقل نموده و آنها را بر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون مشاهده کنند. همچنین شما می‌توانید فایل‌ها را به صورت اینترنتی نیز دانلود و پخش کنید با وجود برنامه Kodi امکان اجرای پلاگین نیز بر روی این نرم‌افزار وجود دارد.

  • Google Chrome
  • گوگل کروم Google Chrome یکی از مرورگرهای اینترنت است که توسط کاربران بسیاری استفاده می‌شود این برنامه حتی بر روی بسیاری از کامپیوتر‌ها و لپ تاپ‌ها نیز نصب شده است با استفاده از برنامه گوگل کروم کاربران به فیلم‌ها و سریال‌های مورد علاقه خودشان دسترسی دارند و می‌توانند مطالب مورد نظر خودشان را جستجو یا وبگردی کنند.

  • Spotify
  • یکی دیگر از برنامه‌هایی که باید به آن اشاره نمود برنامه Spotify می‌باشد. این برنامه یکی از بهترین برنامه‌های موجود در زمینه موسیقی است شما با داشتن این برنامه به میلیونها آهنگ و محتواهای دیگر هنرمندان در سراسر جهان دسترسی دارید. ثبت نام در این برنامه به صورت رایگان انجام می‌شود و شما به پلیر‌ها پادکست‌ها و سرویس‌های استریم به راحتی دسترسی دارید البته برای دسترسی داشتن به رادیو و موزیک باید حق اشتراک آن را نیز بخرید.
  • MX Player
  • یکی از پلیر‌های معروفی که در سیستم عامل اندروید به کار می‌رود برنامه MX Player می‌باشد. این برنامه قابلیت‌های بسیار گسترده‌ای دارد و از فرمت‌های مختلف فیلم نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین برنامه MX Player از زیرنویس‌های فیلم‌ها نیز پشتیبانی می‌کند.

  • ES File Explorer
  • یکی از برنامه‌هایی که باید در ادامه به آن اشاره نمود برنامه ES File Explorer می‌باشد. هر سیستم عامل اندروید از این برنامه برای کنترل و بهینه سازی حافظه فایل‌های موجود استفاده می‌کند. این اپلیکیشن می‌تواند به راحتی حافظه فایل‌ها را مدیریت و کنترل نماید. یکی از قابلیت‌های نرم افزار ES File Explorer این است که دسترسی کاربران را به فضای ابری و فایل‌های اشتراکی و اشتراک فایل‌ها به راحتی فراهم می‌کند.

  • WatchESPN
  • با استفاده از این برنامه شما می‌توانید مسابقات ورزشی را که در سطح جهان انجام می‌شود مشاهده کنید. اگر جزو افرادی هستید که به مسابقات ورزشی علاقه دارید می‌توانید این برنامه را استفاده نموده و لحظات شاد و هیجان انگیزی داشته باشید. شما با استفاده از برنامه باز از خلاصه مسابقات و رویدادهای ورزشی که در طول هفته اتفاق می‌افتد نیز اطلاع خواهید داشت.

  • BitDefender
  • BitDefender آنتی ویروسی است که در میان کاربران بسیار پر کاربرد می‌باشد. شما می‌توانید کارت‌های حافظه را به سیستم متصل نموده و سیستم به صورت خودکار آن را اسکن و ویروس کشی می‌کند و با انجام این اقدامات امنیت سیستم شما افزایش می‌یابد استفاده از این نرم افزار به دو صورت رایگان و پولی انجام می‌شود.

  • WiFi Analyzer
  • زمانی که صحبت از وای فای می‌شود سرعت آن دغدغه بسیاری از کاربران می‌باشد با استفاده از برنامه WiFi Analyzer دستگاه می‌تواند تمامی وای فای‌های موجود را اسکن کرده و سرعت آنها را بررسی کند. علت اینکه اینترنت وای فای‌ها کند می‌باشد به روتر آن باز می‌گردد و این دستگاه می‌تواند آن را تشخیص دهد با استفاده از این برنامه میتوانید وای فای خود را بهینه سازی نمایید.

  • Blokada
  • یکی از نکاتی که همواره کاربران را در حین تماشای برنامه‌های مختلف آزار می‌دهد تبلیغات وقت و وقتی است که در برنامه‌های فروشگاه‌های مختلف وجود دارد. شما می‌توانید با استفاده از برنامه Blokada آگهی‌های تبلیغاتی را بلاک نمایید همچنین وجود این برنامه باعث شده است که سیستم شما در برابر بدافزارها و حجم‌های اینترنتی نیز در امان باشد استفاده از این برنامه کاملا رایگان است.

برنامه‌های اندروید تی وی (Android TV) کدام است؟
بازی‌های اندروید تی وی (Android TV) کدام است؟

با داشتن پلتفرم اندروید تی وی (Android TV) شما به بازی‌های مختلفی دسترسی دارید و می‌توانید با توجه به نیاز و علاقه شخصی خودتان و سطح گرافیک مورد نظرتان بازی‌های مختلفی را بر روی دستگاه تان انجام دهید. در جدول زیر پر مخاطب ترین بازی‌هایی که در اندروید تی وی (Android TV) وجود دارد را برای شما معرفی کرده ایم.
Crossy Road: نقش آفرینی، رایگان همراه با پرداخت درون برنامه ای است.
Asphalt 8: Airborne: بازی ماشین سواری می‌باشد و رایگان همراه با پرداخت درون برنامه ای است.
Bomb Squad: بازی با رویکرد استراتژی چند نفره است. این بازی رایگان است.
Badland: ژانر این بازی فانتزی است و رایگان همراه با پرداخت درون برنامه ای می‌باشد.
Orbia: ماجراجویی، رایگان همراه با پرداخت درون برنامه ای است.
Bridge Constructor Portal: این بازی معمایی،غیر رایگان است.
This War of Mine: رویکرد این بازی نقش آفرینی و ماجراجویی است و برای آن باید هزینه پرداخت کرد و غیر رایگان است.
Mars: این بازی ماجراجویی است و رایگان همراه با پرداخت درون برنامه ای می‌باشد.
Horizon Chase: این برنامه مسابقه ای است و به صورت رایگان همراه با پرداخت درون برنامه ای کاربرد دارد.
GTA: Liberty City Stories: این بازی نقش آفرینی است و به صورت غیر رایگان است.

بازی‌های اندروید تی وی (Android TV) کدام است؟
نتیجه گیری

اندروید سیستم عامل محبوب در میان کاربران می‌باشد و این روزها اندروید تی وی (Android TV) نیز به تلویزیون‌ها راه یافته است و میتواند امکانات و قابلیت‌های فراوانی را در اختیار کاربران قرار دهد. در این مقاله در مورد ماهیت اندروید و اندروید تی وی (Android TV) برای شما ارائه دادیم. سیستم‌عامل اندروید در مقایسه با سایر سیستم عامل‌ها برتر می‌باشد و شما می‌توانید بهترین تلویزیون‌های یا که مجهز به سیستم عامل اندروید هستند را از فروشگاه اینترنتی زیگمو با استثنایی ترین قیمت تهیه نمایید. تلویزیون‌های بالارد‌ه‌ سخت افزار‌ها و امکانات بهتری را با سیستم عامل اندروید در اختیار شما قرار می‌دهند. یکی از نکاتی که در سرعت و عملکرد سیستم عامل اندروید و موثر است نسخه به روز شده آن می‌باشد.

اندروید تی وی (Android TV)

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا