امکانات تلویزیون + آموزشتلویزیون

تلویزیون رول شدنی ال جی با قیمت دو و نیم میلیاردی همچنان بدون رقیب می‌تازد

تلویزیون رول شدنی ال جی با قیمت دو و نیم میلیاردی همچنان بدون رقیب می‌تازد

در این مقاله قصد داریم به تلویزیون دو و نیم میلیاردی برند ال جی که قابلیت رول شدن دارد بپردازیم. تلویزیون OLED ال جی RX از جمله محصولات رول شدنی برند ال جی است که از قیمتی بسیار فوق‌العاده بالا برخوردار است. این تلویزیون از جمله محصولاتی است که باعث شده تمامی افراد شگفت زده شوند. برند ال جی جدیدترین مدل تلویزیون خودش را برای اولین بار در نمایشگاه CES رونمایی کرده است و تحت عنوان تلویزیون رول شدنی ال جی به بازار عرضه نموده است. این تلویزیون قیمت 87 هزار دلار دارد اگر بخواهیم با دلار امروز خودمان مقایسه کنیم با یک حساب سرانگشتی حتما به یک عدد نجومی میرسیم. شاید در نگاه اول این عدد باورنکردنی به نظر برسد اما واقعی است و حتماً برای این قیمت دلایل بسیار گسترده ای وجود دارد. در این مقاله می‌خواهیم به این سوال پاسخ دهیم که دلیل این قیمت بالا چیست؟

تلویزیون-رول-شدنی-ال-جی-با-قیمت-دو-و-نیم-میلیاردی-همچنان-بدون-رقیب-می‌تازد- _ زیگمو

شرکت ال ‌جی در نمایشگاه CES در مقایسه با سال‌های قبل محصول بسیار متفاوتی را به بازار عرضه کرد. این تلویزیون در همان ابتدا موج خبری بسیار گسترده ای را در دنیا ایجاد کرد و توانست جایزه خلاقانه ترین اختراع نمایشگاه CES را نیز به خود اختصاص دهد. تلویزیون RX که برند ال جی به بازار عرضه کرد قابلیت جمع شدن یا به اصطلاح انگلیسی رول شدن دارد. برند ال جی از تلویزیون RX به عنوان یکی از ابتکاری ترین فناوری‌های تلویزیون در دهه‌های گذشته یاد کرده است و آن را نقطه عطفی در تولید نمایشگرها می‌داند.

تلویزیون ال جی RX

تلویزیون OLED ال جی مدل RX دارای صفحه نمایش اولد است. این تلویزیون در سایز 65 اینچ بازار عرضه شده است و برای محیط‌های بزرگ کاملا فوق‌العاده است. تلویزیون RX به کیفیت تصویر فورکا مجهز شده است و در شکل و شمایل یک مکعب مستطیل با عرض و پهنای تقریباً 167 سانتی متری به بازار عرضه شده است. این تلویزیون در قسمت جلوی خود به یک اسپیکر نیز مجهز شده است. صفحه نمایش تلویزیون RX این قابلیت را دارد که در سه حالت بسته باز و نیمه باز یا خطی قرار بگیرد. از حالت خطی تلویزیون فقط برای نمایش ساعت استفاده می‌شود همچنین شما می‌توانید در این حالت عکسهای خودتان را ببینید یا به موسیقی‌های مورد علاقه خودتان گوش بدهید. طبق گفته‌های رسمی پنل تلویزیون RX می‌تواند 50 هزار بار به دور خود بچرخد. از سال‌ها قبل زمزمه ورود نمایشگرهایی به بازار وجود داشته که به اصطلاح قابلیت جمع شدن یا رول شدن دارند. تلویزیون RX اولین تلویزیونی است که امکان خرید آن برای کاربران وجود دارد و از این قابلیت برخوردار است. تلویزیون OLED ال جی RX از فناوری‌های بسیار بی‌نظیر پشتیبانی می‌کند و به صورت فوق‌العاده طراحی شده است. این تلویزیون به خاطر داشتن فناوری‌ها و طراحی بی نظیر یک شاهکار بی سابقه در بازار تلویزیون محسوب می‌شود. شاید شایسته است که به تلویزیون RX لقب یک شاهکار و اثر هنری بخشید. تلویزیون RX کامل لوکس و زیبا می‌باشد و به همگان این حقیقت را اثبات می‌کند که برند ال جی همواره در حال پیشرفت است و در مقایسه با سایر برندها پیشگام باشد. این تلویزیون کاملا منحصر به فرد طراحی شده است و می‌‌تواند طرز تفکر جدید و متمایزی را در مورد فضا برای شما ارائه دهد. تلویزیون ال جی RX به گونه ای طراحی شده است که برتری برند ال جی را در بازار تلویزیونها تایید می‌کند.

پیشنهاد میکنیم جهت خرید تلویزیون ال جی در سایت دبی کوچولو بر روی لینک درج شده کلیک کرده و انواع مدل ها را به همراه قیمت مشاهده نمایید.

تلویزیون-رول-شدنی-ال-جی-با-قیمت-دو-و-نیم-میلیاردی-همچنان-بدون-رقیب-می‌تازد- _ زیگمو

ال جی در سال 2020 یکی از یشرفته ترین و لوکس ترین تلویزیون های خود را یعنی تلویزیون اولد ال جی 65RXPUA را به بازار عرضه کرد. این مدل در نهایت زیبایی و خلاقیت طراحی شده است. تلویزیون 65 اینچ ال جی مدل RXPUA قاب باریکی دارد و مجهز به فناوری OLED می باشد. فناوری OLED در تلویزیون باعث شده است که رنگ های مشکی بسیار عالی به نمایش در آیند. تلویزیون 65RXPUA ال جی از کیفیت تصویر 4K پشتیبانی می کند. این تلویزیون به پردازنده هوشمند آلفا 9 نیز مجهز است. این قابلیت با پردازش کردن تصاویر کیفیت آن ها را افزایش می دهد. تلویزیون اولد ال جی RX زاویه دید کاملی دارد و از قابلیت Pixel Dimming، استاندارد تصویر Cinema HDR پشتیبانی می کند. تلویزیون 65RXPUA ال جی این قابلیت را دارد که کیفیت تصاویر را با کمک 4K Upscaler ارتقا دهد. این تلویزیون مجهز به قابلیت اسمارت نیز می باشد. کاربران می توانند به اینترنت متصل شوند یا گوشی هوشمند خودشان را به تلویزیون وصل کنند.

سوال مهمی که باید به آن پاسخ داد این است که چرا این تلویزیون با قیمت 87 هزار دلار به بازار عرضه شده است؟ شاید در نگاه اول این برداشت را داشته باشید که بیشتر هزینه ای که برای خرید تلویزیون RX می‌پردازید و فقط برای قابلیت رول شدن تلویزیون ال جی RX می‌باشد اما باید به این حقیقت اشاره کرد که تلویزیون هوشمند ال ‌جی RX از قابلیتهای بسیار گسترده‌ای برخوردار است و به تکنولوژی‌های مختلف مجهز شده است و می‌تواند تجربه یک زندگی هوشمند تر و با کیفیت تر را برای شما فراهم کند. در ادامه نقاط قوت تلویزیون ال جی RX را برای شما شرح می‌دهیم.

تلویزیون-رول-شدنی-ال-جی-با-قیمت-دو-و-نیم-میلیاردی-همچنان-بدون-رقیب-می‌تازد- _ زیگمو

قدرت بی نظیر پیکسل‌ها

تلویزیون OLED ال جی RX از تکنولوژی‌های بسیار مختلفی برخوردار است. این تلویزیون به گونه ای طراحی شده است که می‌تواند بیش از 100 میلیون پیکسل self-lit را برای نمایش هرچه بهتر این تصاویر در کنار هم قرار دهد. با وجود این قابلیت تمامی رنگ‌ها با بالاترین کیفیت ارائه شده و تمامی رنگ‌ها کاملا غنی و مطلق هستند. تلویزیون ال جی RX به کیفیت تصویر 4K و تراکم پیکسلی 3840 * 2160 پیکسل مجهز شده است. این تراکم پیکسلی گسترده باعث شده است که شما دقیق ترین تصاویر را مشاهده کنید.

طراحی بی نظیر تلویزیون RX

نکته دیگری که قیمت تی وی RX را توجیه می‌کند طراحی ابتکاری این محصول میباشد. طراحی ابتکاری ال ‌جی این امکان را برای شما فراهم کرده است که زمانی که به تلویزیون نیاز داشتید آن را باز کنید و در انظار عموم قرار دهید و زمانی که به تلویزیون نیازی نداشتید می توانید آن را جمع کنید. البته در این صورت شما دیگر نمی توانید این تلویزیون را به دیوار متصل کنید یا بر روی میز قرار دهید. این تلویزیون به گونه ای طراحی شده است که شما می‌توانید در خانه خودتان در هر فضایی که دوست دارید آن را استفاده کنید.

تلویزیون-رول-شدنی-ال-جی-با-قیمت-دو-و-نیم-میلیاردی-همچنان-بدون-رقیب-می‌تازد- _ زیگمو

پردازنده α9 در تلویزیون 4K ال جی RX

تلویزیون ال جی RX به پردازنده نسل 3 α9 مجهز شده است. این تلویزیون می‌تواند تمامی محتوا را به بهترین شکل ممکن برای شما ارائه دهد. پردازنده α9 بگونه‌ای است که هم در زمینه صدا و هم در زمینه تصویر عملکرد عالی دارد و تجربه یک تماشای دیدنی را برای شما ایجاد می‌کند.

دسترسی به سرگرمی‌های نامحدود با خرید تلویزیون OLED ال جی RX

تلویزیون RX تمامی محتواهای Apple TV ،Netflix ،Disney Plus را با کیفیت بسیار بالا برای شما ارائه می‌دهد. همچنین شما به آخرین فیلمها و برنامه‌های تلویزیونی، مستندات و برنامه‌های زنده دسترسی خواهید داشت و به راحتی می‌توانید در خانه خودتان از تماشای برنامه‌های مختلفی لذت ببرید.

تلویزیون-رول-شدنی-ال-جی-با-قیمت-دو-و-نیم-میلیاردی-همچنان-بدون-رقیب-می‌تازد- _ زیگمو

گیم پلی در تلویزیون ال جی RX

تلویزیون هوشمند ال جی مدل RX از قابلیت‌های مختلفی برخوردار است. این تلویزیون می‌تواند پهنای باند چهل و هشت گیگابایتی برای شما ارائه دهد. همچنین این محصول از نرخ تازه ‌سازی 120 هرتز پشتیبانی می‌کند. تلویزیون RX به قابلیت‌های VRR ، ALLM و eARC مجهز شده است و با پشتیبانی از فرمت HDMI 2.1 می‌تواند بازی‌ها را تا بالاترین حد گرافیکی برای شما ارائه داده و شما تجربه به مراتب بهتری را خواهید داشت. تلویزیون ال جی RX زمان پاسخ دهی یک میلی ثانیه دارد و به این معناست که هیچگونه لگی بر روی صفحه نمایش تلویزیون وجود نخواهد داشت و شما تمامی بازی‌ها را با وضوح بسیار بالا و کمترین تاری دریافت می‌کنید. همچنین تمامی حرکات سریع در تلویزیون RX به خاطر وجود فرمت HDR با کیفیت بسیار بالایی برای شما ارائه می‌شود.

تلویزیون-رول-شدنی-ال-جی-با-قیمت-دو-و-نیم-میلیاردی-همچنان-بدون-رقیب-می‌تازد- _ زیگمو

صدای واضح در تلویزیون RX

تلویزیون اسمارت ال جی مدل RX به دو اسپیکر بلوتوثی مجهز شده است. این تلویزیون می‌تواند صدای کاملا واضح در قسمت زیرین تلویزیون برای شما ارائه دهد و شما احساس می‌کنید که در یک فضای زنده قرار گرفته اید. به گفته flatpanelshd کاور این اسپیکرها در 4 رنگ مختلف عرضه شده و کاربران می‌توانند با توجه به سلیقه و دکوراسیون خانه خودشان هر کدام از آنها را انتخاب و استفاده نمایند.

تلویزیون اولد ال جی RX، دارای کیفیت تصویر 4K و تکنولوژی OLED، استاندارد تصویر Cinema HDR، پردازنده هوشمند a9 و ارتقاء کیفیت تصویر 4K Upscaler، سیستم صوتی با توان بالای 100 وات، ساب ووفر داخلی، تکنولوژی صوتی Dolby Atmos، سیستم عامل webOS همراه با قابلیت اتصال به اینترنت و هوش مصنوعی ThinQ، جستجوی صوتی با Google Assistant، قابلیت اتصال به موبایل، پردازنده چهار هسته ای، قابلیت بلوتوث، قابلیت ضبط، گیرنده های DVB-T2، DVB-C و DVB-S2، پورت LAN، پورت های USB و HDMI، ریموت کنترل هوشمند و خروجی دیجیتال نوری Optical و… است.

تلویزیون-رول-شدنی-ال-جی-با-قیمت-دو-و-نیم-میلیاردی-همچنان-بدون-رقیب-می‌تازد- _ زیگمو

مشخصات فنی تلویزیون اولد RX ال جی

سازنده

 تلویزیون اولد RX ال جی

سری       

سری        سری ۹

مدل         

مدل دستگاه              RXPUA

سایز        

قطر نمایشگر (cm)                ۱۶۵ سانتی متر

نوع صفحه             

تخت

نوع نور پس زمینه – BLU     

نوع پنل   WRGB نوع صفحه نمایش     OLED

 

مشخصات ویدیویی

موتور پردازشگر تصویر      

موتور پردازشگر تصویر       پردازنده هوشمند آلفا ۹

کیفیت تصویر

4K Ultra HD

وضوح تصویر      

3840×2160

محدوده دینامیکی بالا ( HDR )               

دارد

قابليت ارتقاء کيفيت تصوير   

دارد

نسبت تصویر         

نسبت تصویر :16:9

سایر مشخصات ویدیویی       

فناوری Micro Dimming     Pixel Dimming

زاویه دید ۱۷۸ درجه

نسبت ابعاد تصویر  ۱۶:۹

موتور پردازشگر تصویر       پردازنده هوشمند آلفا ۹

تصویر در تصویر  ندارد

حالت تصویر (pm)                Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports

سایر ویژگی های تصویر       حجم گسترده رنگ ها با Wide Colour Gamut <br /> قابلیت نمایش رنگ های مشکی به صورت دقیق <br /> افزایش کیفیت تصویر با AI Picture <br /> کاهش نویز تصویر

ارتقاء تصویر به ۴K               دارد

پشتیبانی از فرمت HDR          ۴K Cinema HDR

حسگر Eco              دارد

پشتیبانی از فرمت Dolby Vision         دارد

درخشندگی فوق العاده             دارد

 

مشخصات صوتی

سیستم بلندگو          

4.2  کاناله

توان هر بلندگو       

10 وات

مجموع قدرت خروجی صدا  

60 وات

ساب ووفر              

20 وات

ساير توضيحات صدا             

تعداد بلندگو             ۴ بلندگو

توان خروجی صدا  ۱۰۰W

سیستم کاهنده نویز صدا          Clear Voice III

صدا بهینه ساز        ۳ حالت (Off, Wall-Mount Type, Stand Type)

حالت های صدا       Standard/Music/Cinema/Game/Sports

فرمت های صوتی  Dolby Atmos

تعداد کانال صدا       ۴٫۲

سایر ویژگی های صوتی        ساب ووفر ۲۰ وات <br /> افزایش کیفیت صدا با AI Sound <br /> کانال بازگشت صدا (ARC) <br />

حالت های صدا       ۶ حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)

حالت فراگیر صدا (Surround Mode)               Virtual surround

DTS Decoder      دارد

امکانات

سیستم عامل            

webOS

وای فای (WI-FI)  

دارد

مرورگر وب          

دارد

سایر ویژگی ها       

امکانات هوشمند      دارد

اشترا گذاری هوشمند              دارد

فرمان صوتی          Google Assistant

سیستم عامل             webOS

مرورگر وب           دارد

سایر ویژگی های هوشمند       سازگار با آمازون الکسا <br /> هوش مصنوعی ThinQ <br /> راهنمای کاربر User Guide <br /> سازگار با برنامه LG TV Plus <br /> دسترسی سریع Quick Access <br /> کنترل جهانی Universal Control <br /> قابلیت اتصال به موبایل از طریق برنامه AirPlay

فروشگاه محتوا (App Store)                LG Content Store            دارد

درگاه های ارتباطی

تعداد ورودی HDMI             

4 عدد

تعداد ورودی USB 

3 عدد

کامپوننت (COMPONENT)

دارد

پورت ETHERNET (LAN)   

دارد

خروجی صوتی دیجیتال (اپتیکال)

دارد

ورودی RF             

دارد

سایر رابط ها و مشخصات

ورودی و خروجی

پورت HDMI:        دارد

تعداد پورت های HDMI         ۴ پورت

پورت USB             دارد

تعداد پورت های USB            ۳ پورت

پورت Component             دارد

تعداد پورت های Component            ۱ پورت

پورت Composite               دارد

تعداد پورت های Composite              ۱ پورت

اسلات CI ندارد

ورودی آنتن (RF)   دارد

پورت اترنت (LAN)               دارد

پورت RS-232C     دارد

خروجی هدفون       ندارد

خروجی صوتی دیجیتال (Optical)       دارد

امکانات ارتباطی     دارد

لیست برنامه ها (EPG)           دارد

قابلیت ضبط            دارد

تله تکست                دارد

قابلیت بلوتوث         دارد

Simplink (HDMI CEC)      دارد

گیرنده ها

مشخصات تیونر      آنالوگ -دیجیتال

گیرنده DVB-S        دارد

گیرنده DVB-C        دارد

گیرنده DVB-T2 (دیجیتال زمینی)          دارد

گیرنده DVB-S2      دارد

گیرنده DVB-T        دارد

تغذیه

منبع تغذیه               ۱۰۰V ~ 240V, 50/60Hz

سایر مشخصات

رنگ       

مشکی

اقلام همراه

پایه رومیزی          

دارد

ریموت کنترل        

دارد

دفترچه راهنما        

دارد

کابل برق

دارد

باتری

دارد

لوازم جانبی

 

لوازم جانبی همراه   ریموت کنترل – چهار پیچ اتصال – دفترچه راهنما

ریموت کنترل جادویی            دارد

امکانات ویژه

منو فارسی               ندارد

حافظه داخلی           دارد

OSD Language   دارد

پردازنده اصلی تلویزیون        چهار هسته ای

رادیو FM                ندارد

فرمت های ورودی ویدئو (vss)            ۲۱۶۰/۲۴p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p

VP9 Decoder    دارد

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا